Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 00:01Min åsikt är att cancer inte är någon gåva. Jag ser inget som helst positivt med det ens så här efteråt när jag har överlevt två olika sorters cancer. Enbart en riktig skitsjukdom där boten ofta gör lika mycket skada som själva sjukdomen.
Men det hjälper
Min åsikt är att cancer inte är någon gåva. Jag ser inget som helst positivt med det ens så här efteråt när jag har överlevt två olika sorters cancer. Enbart en riktig skitsjukdom där boten ofta gör lika mycket skada som själva sjukdomen.
Men det hjälper
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 01:51"Condescending bastards"?
"Condescending bastards"?
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 12:36Krister; Kanske missförstod du mig? Jag reagerade över just den biten, cancer som en gåva, och att det är att ta det positiva tänkandet lite _väl_ långt.
Krister; Kanske missförstod du mig? Jag reagerade över just den biten, cancer som en gåva, och att det är att ta det positiva tänkandet lite _väl_ långt.
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 23:59Susanne: jag missförstod dig inte men jag ville bara framhålla att jag inte heller ser cancer som en gåva. 😀
Men jag har mött den åsikten att det finns något positivt med att ha haft svåra sjukdommar. En del inbillar sig att man blir en bättre människa,
Susanne: jag missförstod dig inte men jag ville bara framhålla att jag inte heller ser cancer som en gåva. 😀
Men jag har mött den åsikten att det finns något positivt med att ha haft svåra sjukdommar. En del inbillar sig att man blir en bättre människa,
Quote from Anneli S on 23 August 2010, 14:28-->Krister,
litet sidospår, håller med om att det inte är sjukdomen i sig som gör att man "blir en bättre människa". För egen del handlade det om att jag hade väldigt mycket tid att tänka. Det är ju så oerhört långtråkigt att vara sjuk!Om omtanke: tril
-->Krister,
litet sidospår, håller med om att det inte är sjukdomen i sig som gör att man "blir en bättre människa". För egen del handlade det om att jag hade väldigt mycket tid att tänka. Det är ju så oerhört långtråkigt att vara sjuk!
Om omtanke: tril
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 20:44Anna; det låter ju inte klokt! Skrämmande rent ut sagt! :@
Anna; det låter ju inte klokt! Skrämmande rent ut sagt! :@