Quote from Guest on 13 May 2011, 13:39sitter och läser tråden om att handla skor på nätet och det börjar nästan snurra i huvudet om vilken som är bäst ..
supermycket bra info ..
för sätta mig ner och kolla igenom sigtherna igen vilken som blir bäst för mig.tack för det
ha det
jonas
sitter och läser tråden om att handla skor på nätet och det börjar nästan snurra i huvudet om vilken som är bäst ..
supermycket bra info ..
för sätta mig ner och kolla igenom sigtherna igen vilken som blir bäst för mig.
tack för det
ha det
jonas
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 13:49Skulle tro att det i 9 fall av 10 inte spelar nån roll om man beställer från Wiggle, Startfitness eller nån annan sida, så det är inget du behöver ligga sömnlös över. Då är det desto svårare att bestämma sig för vilken sko man ska köpa 🙂
Skulle tro att det i 9 fall av 10 inte spelar nån roll om man beställer från Wiggle, Startfitness eller nån annan sida, så det är inget du behöver ligga sömnlös över. Då är det desto svårare att bestämma sig för vilken sko man ska köpa 🙂
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 15:46får bli en koll ikväll..
skon är klar
new balance mr 759 sr..
har ett par nu och hade inte ont någonstans efter min första halvmara,,så kör på dom så länge det går att köpa dom...ha det
jonas
får bli en koll ikväll..
skon är klar
new balance mr 759 sr..
har ett par nu och hade inte ont någonstans efter min första halvmara,,så kör på dom så länge det går att köpa dom...
ha det
jonas
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 16:27wiggle är oftast billigast om man räknar med frakten, vissa undantag finns självklart.
wiggle är oftast billigast om man räknar med frakten, vissa undantag finns självklart.
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 19:49Det absolut viktigaste är väl ändå att ni varit inne i en vanlig butik och provat ut dojorna ordentligt och verkligen fastnat för dom. Sen att köpa samma från nätet hoppas jag går bra....ehe...
Det absolut viktigaste är väl ändå att ni varit inne i en vanlig butik och provat ut dojorna ordentligt och verkligen fastnat för dom. Sen att köpa samma från nätet hoppas jag går bra....ehe...
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 13:34alla de stora kedjorna har ju köphjälp, så gå in på typ Sportia (eller vem f*n det nu är som har en månads prov) & få skorna utprovade
köp dem & testa att gå med dem inomhus lite
behåll lådan, när du bestämt dig så har du kartongen att beställa efter & s
alla de stora kedjorna har ju köphjälp, så gå in på typ Sportia (eller vem f*n det nu är som har en månads prov) & få skorna utprovade
köp dem & testa att gå med dem inomhus lite
behåll lådan, när du bestämt dig så har du kartongen att beställa efter & s
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 16:33Fast när du lämnar tillbaks dem får du inte pengarna tillbaka. Du får den summan att lägga på ett par andra skor som ska passa bättre.
Så det funkar inte riktigt så enkelt om man läser den lilla lilla texten.
Fast när du lämnar tillbaks dem får du inte pengarna tillbaka. Du får den summan att lägga på ett par andra skor som ska passa bättre.
Så det funkar inte riktigt så enkelt om man läser den lilla lilla texten.
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 16:44Det känns ganska oetiskt att prova skor på affären och sen köpa de utomlands...
Köper man från Wiggle så kan man skicka tillbaka de om de inte passa.
Det känns ganska oetiskt att prova skor på affären och sen köpa de utomlands...
Köper man från Wiggle så kan man skicka tillbaka de om de inte passa.
Quote from Camilla Höög on 16 May 2011, 17:06Om butikerna höll lite vettigare priser så skulle de slippa att folk provade där och sedan köpte via Internet för det är helt klart fördelar att köpa i en butik när det gäller provning och byten.
Varför är priset många gånger det dubbla i butik Sverige j
Om butikerna höll lite vettigare priser så skulle de slippa att folk provade där och sedan köpte via Internet för det är helt klart fördelar att köpa i en butik när det gäller provning och byten.
Varför är priset många gånger det dubbla i butik Sverige j
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 17:09Jag är tveksam till att butikerna kan hålla speciellt mycket lägre priser än vad de gör. Varför det är så höga priser på skor i Sverige vet jag inte, men jag skulle bli förvånad om de gjorde mer vinst per såld sko än butikerna gör utomlands.
Jag är tveksam till att butikerna kan hålla speciellt mycket lägre priser än vad de gör. Varför det är så höga priser på skor i Sverige vet jag inte, men jag skulle bli förvånad om de gjorde mer vinst per såld sko än butikerna gör utomlands.