Quote from Guest on 19 July 2012, 12:42Hej!
Jag har länge lurat på detta. Man vill ju vara tillgänglig om det är något viktigt så har letat efter en handsfree som funkar medans man cyklar.
När jag cyklar brukar jag pluggar i med ganska tyst musik eller ljudbok, det bryter tristessen lite på
Hej!
Jag har länge lurat på detta. Man vill ju vara tillgänglig om det är något viktigt så har letat efter en handsfree som funkar medans man cyklar.
När jag cyklar brukar jag pluggar i med ganska tyst musik eller ljudbok, det bryter tristessen lite på
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 12:52Harry har lösningen
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2175438/Harry-Drain-Teenage-jogger-killed-train-Tinwell-Rutland-listening-music-headphones.html
Harry har lösningen
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2175438/Harry-Drain-Teenage-jogger-killed-train-Tinwell-Rutland-listening-music-headphones.html
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 13:13Vad krävs för att du ska stanna och prata med folk som vill dig något viktigt?
Vad krävs för att du ska stanna och prata med folk som vill dig något viktigt?
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 13:21David, jag är väl medveten om att det finns ökade risker... förvisso minimerade med volym och uppmärksamhet men fortfarande risk.
Fredrik, jadu... att andra förutsättningar kräver det. Men som idag var det väldigt smidigt att svara på några snabba frågor
David, jag är väl medveten om att det finns ökade risker... förvisso minimerade med volym och uppmärksamhet men fortfarande risk.
Fredrik, jadu... att andra förutsättningar kräver det. Men som idag var det väldigt smidigt att svara på några snabba frågor
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 13:26Då kan man skicka SMS.
Då kan man skicka SMS.
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 15:05Det är bara att gratulera dig som är en så viktig person...
Det är bara att gratulera dig som är en så viktig person...
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 15:12Ska den funka även i duschen?