Quote from Guest on 19 July 2012, 12:42Hej!
Jag har länge lurat på detta. Man vill ju vara tillgänglig om det är något viktigt så har letat efter en handsfree som funkar medans man cyklar.
När jag cyklar brukar jag pluggar i med ganska tyst musik eller ljudbok, det bryter tristessen lite på
Hej!
Jag har länge lurat på detta. Man vill ju vara tillgänglig om det är något viktigt så har letat efter en handsfree som funkar medans man cyklar.
När jag cyklar brukar jag pluggar i med ganska tyst musik eller ljudbok, det bryter tristessen lite på
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 12:52Harry har lösningen
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2175438/Harry-Drain-Teenage-jogger-killed-train-Tinwell-Rutland-listening-music-headphones.html
Harry har lösningen
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2175438/Harry-Drain-Teenage-jogger-killed-train-Tinwell-Rutland-listening-music-headphones.html
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 13:13Vad krävs för att du ska stanna och prata med folk som vill dig något viktigt?
Vad krävs för att du ska stanna och prata med folk som vill dig något viktigt?
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 13:21David, jag är väl medveten om att det finns ökade risker... förvisso minimerade med volym och uppmärksamhet men fortfarande risk.
Fredrik, jadu... att andra förutsättningar kräver det. Men som idag var det väldigt smidigt att svara på några snabba frågor
David, jag är väl medveten om att det finns ökade risker... förvisso minimerade med volym och uppmärksamhet men fortfarande risk.
Fredrik, jadu... att andra förutsättningar kräver det. Men som idag var det väldigt smidigt att svara på några snabba frågor
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 13:26Då kan man skicka SMS.
Då kan man skicka SMS.
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 15:05Det är bara att gratulera dig som är en så viktig person...
Det är bara att gratulera dig som är en så viktig person...
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 15:12Ska den funka även i duschen?
Ja, jag är lite raljant eftersom jag tycker du efterlyser ett dåligt sätt att hantera ditt behov. Tycker fortfarande att om samtalet är viktigt så avbryt det du håller på med och fokusera på det viktigaste. Det är mest respe
Ska den funka även i duschen?
Ja, jag är lite raljant eftersom jag tycker du efterlyser ett dåligt sätt att hantera ditt behov. Tycker fortfarande att om samtalet är viktigt så avbryt det du håller på med och fokusera på det viktigaste. Det är mest respe
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 15:34Kyrogården är full av människor som trodde dom var oersättliga.
Kyrogården är full av människor som trodde dom var oersättliga.
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 17:21Jag håller med dig, Andreas. Det är skönt att ha något att lyssna på ute på ensliga landsvägar. Jag brukar ha endast höger plugg istoppad då har man västerörat in mot trafiken och hör vägljudet när bilar närmar sig bakifrån. Märk väl ensliga landsvägar. S
Jag håller med dig, Andreas. Det är skönt att ha något att lyssna på ute på ensliga landsvägar. Jag brukar ha endast höger plugg istoppad då har man västerörat in mot trafiken och hör vägljudet när bilar närmar sig bakifrån. Märk väl ensliga landsvägar. S
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 17:41Mikael,
mmm... började så... men insåg att jag nästan hörde trafiken bättre med plugg i, tro det eller ej. Just för att jag slapp vindbruset. Givetvis pluggar man ur om det beger sig inåt stan. Eftersom jag nästan bor på landet kommer jag snabbt ut på de
Mikael,
mmm... började så... men insåg att jag nästan hörde trafiken bättre med plugg i, tro det eller ej. Just för att jag slapp vindbruset. Givetvis pluggar man ur om det beger sig inåt stan. Eftersom jag nästan bor på landet kommer jag snabbt ut på de