Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 21:53"Är det Insatsstyrkan som har krav på dig att du ska kunna vara tillgänglig dygnet runt?"
Mmmmmm kanske det ja. Eller vad den nu kallas, insatsstyrkan(H)
Vänligen
P.
"Är det Insatsstyrkan som har krav på dig att du ska kunna vara tillgänglig dygnet runt?"
Mmmmmm kanske det ja. Eller vad den nu kallas, insatsstyrkan(H)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 21:55Trodde dock att man hade med sig mobilen i ryggfickan om man råkade ut för haveri....
Precis. Du ligger där i ett dike med två knäckta nyckelben och ska försöka ringa på hjälp, lycka till med det.
Själv säger jag bara "hjälp" så ringer den upp åt mig.
Trodde dock att man hade med sig mobilen i ryggfickan om man råkade ut för haveri....
Precis. Du ligger där i ett dike med två knäckta nyckelben och ska försöka ringa på hjälp, lycka till med det.
Själv säger jag bara "hjälp" så ringer den upp åt mig.
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 21:56"Sen bör var och en få bestämma sig själv för vad är viktigt i livet, ingen annan"
Gazzah precis så är det.
Vänligen
P.
"Sen bör var och en få bestämma sig själv för vad är viktigt i livet, ingen annan"
Gazzah precis så är det.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 23 July 2012, 14:06Det där argumentet håller inte. Om man genom sitt beteende utsätter andra för fara så får man inte bestämma helt själv, en cyklist utsätter andra för mindre fara än en bilist förvisso men ändå..
Det där argumentet håller inte. Om man genom sitt beteende utsätter andra för fara så får man inte bestämma helt själv, en cyklist utsätter andra för mindre fara än en bilist förvisso men ändå..
Quote from Lena O on 23 July 2012, 15:00Inte OM Petter, När.
Inte OM Petter, När.