Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 11:35(Verkar som jag är den enda som inte vill ha handskar på mig, men smaken är ju delad, även om det verkar vara övervikt åt ena hållet. Tycker ni inte det är varmt med handskar på sommaren? Om man domnar så tycker jag det låter som att man antingen har för
(Verkar som jag är den enda som inte vill ha handskar på mig, men smaken är ju delad, även om det verkar vara övervikt åt ena hållet. Tycker ni inte det är varmt med handskar på sommaren? Om man domnar så tycker jag det låter som att man antingen har för
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 18:25"Jo då. Kommissarien menade att några inte fick komma till start i tempot utan handskar. (Förtydligande; det var en som nekades starta, komissarien ändrade sig sedan)
Desvärre var han dåligt påläst. Regeln gäller MTB."Ääääää, kommissarien hade/har ju h
"Jo då. Kommissarien menade att några inte fick komma till start i tempot utan handskar. (Förtydligande; det var en som nekades starta, komissarien ändrade sig sedan)
Desvärre var han dåligt påläst. Regeln gäller MTB."
Ääääää, kommissarien hade/har ju h
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 19:19Oborstad?
Oborstad?
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 19:38I praktiken skulle han kunnat diktera att alla skulle cykla nakna. Och ingen har rätt att neka, om man vill starta.
I praktiken skulle han kunnat diktera att alla skulle cykla nakna. Och ingen har rätt att neka, om man vill starta.
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 08:28Menar du att kommissarien har rätt att beordra tävlande att göra sånt som inte är tillåtet enligt reglementet? För man ska väl vara klädd i klubbdressen när man tävlar?
Menar du att kommissarien har rätt att beordra tävlande att göra sånt som inte är tillåtet enligt reglementet? För man ska väl vara klädd i klubbdressen när man tävlar?
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 08:30Regeln som P. hänvisade till:
§ 2 Uppträdande av deltagare i tävling
1.2.079 Alla licensinnehavare och andra officiella ledare inom SCF skall vid alla tillfällen vara anständigt klädda och uppföra sig korrekt vid alla tillfällen, även utanför tävlingsban
Regeln som P. hänvisade till:
§ 2 Uppträdande av deltagare i tävling
1.2.079 Alla licensinnehavare och andra officiella ledare inom SCF skall vid alla tillfällen vara anständigt klädda och uppföra sig korrekt vid alla tillfällen, även utanför tävlingsban
Quote from Lena O on 7 July 2010, 09:06Knäskydd någon?
Knäskydd någon?
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 15:33Det där tillägget verkar upphäva alla andra regler. Säger han att du ska vara naken så är det bara att lyda eller åka hem.
För det var ju det som hände.
Såklar hårddrar jag detta. Det pinsamma är att det finns mycket annat man borde ägna sig åt som kom
Det där tillägget verkar upphäva alla andra regler. Säger han att du ska vara naken så är det bara att lyda eller åka hem.
För det var ju det som hände.
Såklar hårddrar jag detta. Det pinsamma är att det finns mycket annat man borde ägna sig åt som kom
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 16:00Hej.
"Det där tillägget verkar upphäva alla andra regler. Säger han att du ska vara naken så är det bara att lyda eller åka hem."
Nu var mitt inlägg lite med glimten. (för dom som inte ser det)
Men nej så är det väl inte. Det står ju.
"Alla licensinn
Hej.
"Det där tillägget verkar upphäva alla andra regler. Säger han att du ska vara naken så är det bara att lyda eller åka hem."
Nu var mitt inlägg lite med glimten. (för dom som inte ser det)
Men nej så är det väl inte. Det står ju.
"Alla licensinn
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 16:05Tänk vad få som kan vara tilltänkta som funktionärer, kommissarier och annat om detta skulle följas.
Tänk vad få som kan vara tilltänkta som funktionärer, kommissarier och annat om detta skulle följas.