Quote from Guest on 5 October 2012, 10:2121 oktober 2012 bjuder IKJ-Haninge in till HANINGE TRAIL, ett riktigt terränglopp!
I den fantastiska Rudanterrängen erbjuder vi 3 banlängder: 5, 10 och 16,7 km!
Den längsta banan är ingen mindre än den kultförklarade skid-SM-banan från 1990! Den innehåll
21 oktober 2012 bjuder IKJ-Haninge in till HANINGE TRAIL, ett riktigt terränglopp!
I den fantastiska Rudanterrängen erbjuder vi 3 banlängder: 5, 10 och 16,7 km!
Den längsta banan är ingen mindre än den kultförklarade skid-SM-banan från 1990! Den innehåll
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 10:31Hemmaplan för mig!
Otroligt lättillgänglig tävling för alla andra eftersom start och målgång ligger på spottavstånd från Handens pendeltågsstation. Gott om gratisparkeringar för den som vill köra bil.
Banan är härligt blöt och slirig just nu.
Hemmaplan för mig!
Otroligt lättillgänglig tävling för alla andra eftersom start och målgång ligger på spottavstånd från Handens pendeltågsstation. Gott om gratisparkeringar för den som vill köra bil.
Banan är härligt blöt och slirig just nu.
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 12:28Va kul! 16,7 km-slingan kan mycket väl mäta sig med Ursvik Extreme 15 km. Härligt initiativ.
Va kul! 16,7 km-slingan kan mycket väl mäta sig med Ursvik Extreme 15 km. Härligt initiativ.
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 10:00Tack Mikael Forsström att du puffat för Haninge Trail! 🙂
Loppet är nytt för i år och vi tror att detta kommer att bli ett roligt race i fina Rudanterrängen.
Trötta ben utlovas i mål!Välkomna!
Tack Mikael Forsström att du puffat för Haninge Trail! 🙂
Loppet är nytt för i år och vi tror att detta kommer att bli ett roligt race i fina Rudanterrängen.
Trötta ben utlovas i mål!
Välkomna!
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 17:13Idag provsprang jag delar av långa banan och tror att det kommer att bli en kalasfin tävling.
Jag plockade ut banan från hemsidans karta och trixade in den i min GPS-klocka (om någon vill göra det samma så finns den här för nedladdning: http://www.gpsies
Idag provsprang jag delar av långa banan och tror att det kommer att bli en kalasfin tävling.
Jag plockade ut banan från hemsidans karta och trixade in den i min GPS-klocka (om någon vill göra det samma så finns den här för nedladdning: http://www.gpsies
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 18:09Fina bilder, tack! 🙂
Jo, snitslingen blir ett hästjobb, det finns flera ställen där man lätt kan komma fel. Bland annat när man viker in vänster in i skogen igen kanske nära elljusspåret.
Det är svårt att se de svartvita skyltarna på många ställen, det
Fina bilder, tack! 🙂
Jo, snitslingen blir ett hästjobb, det finns flera ställen där man lätt kan komma fel. Bland annat när man viker in vänster in i skogen igen kanske nära elljusspåret.
Det är svårt att se de svartvita skyltarna på många ställen, det
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 09:48Förutom att de svartvita skyltarna kan vara skymda på sina ställen så har många av dem också ändrat färg till svart/mörkgrått som man ser på min bild här ovan. Kanske läge att tipsa kommunen om att se över spårmärkningen?
Förutom att de svartvita skyltarna kan vara skymda på sina ställen så har många av dem också ändrat färg till svart/mörkgrått som man ser på min bild här ovan. Kanske läge att tipsa kommunen om att se över spårmärkningen?
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 21:32Det verkar vara en härlig bana som bjuds.
Anmäld och redo för detta lopp som får bli min säsongsavslutning.
Sedan tar jag två veckors löpvila och sätter mig och putsar upp skorna inför nästa löparår.
Det verkar vara en härlig bana som bjuds.
Anmäld och redo för detta lopp som får bli min säsongsavslutning.
Sedan tar jag två veckors löpvila och sätter mig och putsar upp skorna inför nästa löparår.
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 22:41Omgivningarna runt Rudan är fina (L) Det kan mkt väl blir en anmälan där.
Omgivningarna runt Rudan är fina (L) Det kan mkt väl blir en anmälan där.
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 16:36Såg att det fanns en teaser på Utuben:
http://www.youtube.com/watch?v=VDEM6JURgDk
Ser lovande ut. Synd att man är upptagen 🙁
Såg att det fanns en teaser på Utuben:
Ser lovande ut. Synd att man är upptagen 🙁