Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 21:30jag tror jag får med mig tre tjejer! dusch och omklädning finns, eller?
jag tror jag får med mig tre tjejer! dusch och omklädning finns, eller?
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 21:40Jag ska försöka komma =)
Jag ska försöka komma =)
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 21:42Ombyte med dusch utlovas här: http://www5.idrottonline.se/ImageVaultFiles/id_516328/cf_87178/Inbjudan_Haninge_Trail_3.PDF
Antar att det är i Jorbänningarnas klubbhus - det röda på min bild här uppe.
Ombyte med dusch utlovas här: http://www5.idrottonline.se/ImageVaultFiles/id_516328/cf_87178/Inbjudan_Haninge_Trail_3.PDF
Antar att det är i Jorbänningarnas klubbhus - det röda på min bild här uppe.
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 19:06Drygt 150 anmälda till långa banan.
För att klara av arrangemanget har man enligt hemsidan beslutat att inte ta emot efteranmälningar.
Drygt 150 anmälda till långa banan.
För att klara av arrangemanget har man enligt hemsidan beslutat att inte ta emot efteranmälningar.
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 20:13150! Inte illa. Då lär det finnas möjlighet att ta rygg på nån när det går tungt.
150! Inte illa. Då lär det finnas möjlighet att ta rygg på nån när det går tungt.
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 20:55Undvik bara att ligga i täten Mikael så fixar det sig säkert med rygg.
Undvik bara att ligga i täten Mikael så fixar det sig säkert med rygg.
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 14:55Uj, vilken härlig tävling det blev. Och vilket starkt startfält! Ett alltigenom proffsigt arrangemang, får 12 poäng av 10 möjliga av mig.
Uj, vilken härlig tävling det blev. Och vilket starkt startfält! Ett alltigenom proffsigt arrangemang, får 12 poäng av 10 möjliga av mig.
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 19:08Vad roligt att du tyckte arrangemanget flöt på bra. Tror det enda som glömdes bort var kilometermarkeringar utmed banan. De flesta har GPS och de gamla befintliga finns kvar på de flesta ställen förvisso. Hoppas det inte blev alltför trångt i omklädningsr
Vad roligt att du tyckte arrangemanget flöt på bra. Tror det enda som glömdes bort var kilometermarkeringar utmed banan. De flesta har GPS och de gamla befintliga finns kvar på de flesta ställen förvisso. Hoppas det inte blev alltför trångt i omklädningsr
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 19:20Jättekul tävling med rolig och fin bana (5 km motion)!
Jättekul tävling med rolig och fin bana (5 km motion)!
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 20:24Så sjukt kul jag hade i skogen idag!! Superbra arrangerat och mysig stämning. Det var väldigt gott om plats i damernas omklädning iaf.
Helt klart peppad för både fler traillopp och mera träning i terräng, kanske svårare att motivera sig till lerpulsande
Så sjukt kul jag hade i skogen idag!! Superbra arrangerat och mysig stämning. Det var väldigt gott om plats i damernas omklädning iaf.
Helt klart peppad för både fler traillopp och mera träning i terräng, kanske svårare att motivera sig till lerpulsande