Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 20:42Hade en underbart bensugande dag i Rudanterrängen. Jag har insett att jag verkligen älskar backar, lera och många kilometer. Det går inte fort, och ibland går jag, men känslan nu i baksida lår och rumpan är oslagbar! (t+)
Nästa söndag blir det ett pass i
Hade en underbart bensugande dag i Rudanterrängen. Jag har insett att jag verkligen älskar backar, lera och många kilometer. Det går inte fort, och ibland går jag, men känslan nu i baksida lår och rumpan är oslagbar! (t+)
Nästa söndag blir det ett pass i
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 21:21Banan var verkligen föredömligt snitslad och med utplacerade vägvisare på strategiska ställen. Jag hade inte en tillstymmelse tll felspringning.
Så här i efterskott förstår jag att kilometermarkeringar saknades. Jag hade full koll mha min GPS-klocka men
Banan var verkligen föredömligt snitslad och med utplacerade vägvisare på strategiska ställen. Jag hade inte en tillstymmelse tll felspringning.
Så här i efterskott förstår jag att kilometermarkeringar saknades. Jag hade full koll mha min GPS-klocka men
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 21:33Tack för ett bra arrangemang! Är det någon som har några foton från dagen?
Tack för ett bra arrangemang! Är det någon som har några foton från dagen?
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 20:07En löpare som sprang 16,7 km banan filmade och klippte ihop en 9 minuter lång film från loppet.
Helsike vad geggigt det var. http://www.youtube.com/watch?v=9ls7vAb0mos🙂
En löpare som sprang 16,7 km banan filmade och klippte ihop en 9 minuter lång film från loppet.
Helsike vad geggigt det var. http://www.youtube.com/watch?v=9ls7vAb0mos
🙂
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 21:21Kul film! Speciellt roligt att se en stilstudie på min vapendragare på långa ultratävlingar, Mats Liljegren, löparen i gult som skymtar några gånger i mitten av filmen. Mats och jag tillhör de fegisar som gärna springer tävlingar på asfalt, tartan och ibl
Kul film! Speciellt roligt att se en stilstudie på min vapendragare på långa ultratävlingar, Mats Liljegren, löparen i gult som skymtar några gånger i mitten av filmen. Mats och jag tillhör de fegisar som gärna springer tävlingar på asfalt, tartan och ibl
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 13:22Enda gångerna jag lyckats klå Mats är när han inte startat 🙂
Enda gångerna jag lyckats klå Mats är när han inte startat 🙂