Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kom hem från ett pass och kollade lite snittpuls och liknande under stretchen utanför huset. Plötsligt börjar klockan föra över data (någon i familjen hade startat datorn inomhus) och detta skedde alltså innan jag hade hunnit resetta passet med Lap-knappe

Vad händer när du väljer att importera passet? För FR 305 fick man först en checkbox för de nya passen men sen fick man alla gamla i en lista under. Kommer du inte ens så långt eller vad händer?

På 405:an kan man gå in i menyerna och tvinga den att skicka om alla passen igen. Antar att det finns motsvarande på 310?

I datorns checkbox visas alla gamla skickade pass men det nya syns inte till alls öht.

Passet har hamnat i klockans historik så att det går att kolla via klockan själv, men passet verkar aldrig ha skapats/sparats enligt datorns import-checkbox...

Jo, men från klockan skall du väl kunna skicka det igen till datorn, så att datorn ser det igen? Jag vet att vi har tvingats göra det någon gång med 405:an.

ANT är förresten skit. USB bättre. 😉

Might agree on that point.

Ska försöka mecka lite ikväll...

Slå en signal om du behöver lite mental stöttning! (t+)

Ja, det finns en knapp för att föra över alla pass i klockans menyer någonstans.

Jag har bara bärbara datorer hemma nuförtiden (nästan, jag har en mini-mac också, men använder inte den för att registrera pass med), och har därför bara i stickan och ANT-a

Tack! Ska leta runt lite ikväll.

Har du testat att verkligen göra en reset efteråt?