Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 20:37Tack F. Just för nu löstes problemet genom att återigen avinstallera agenten eftersom programmet inte bara blivit osynligt utan därutöver avaktiverats. Just nu funkar det även W7 datorn, och nu ska jag kolla din länk. 😉
Tack F. Just för nu löstes problemet genom att återigen avinstallera agenten eftersom programmet inte bara blivit osynligt utan därutöver avaktiverats. Just nu funkar det även W7 datorn, och nu ska jag kolla din länk. 😉
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 04:59Avinstallation brukar kvarlämna filer som installation inte lade dit. Dvs installera på igen och alla dina gamla pass ligger kvar. Jag försöker komma ihåg att rensa typ en gång i månaden.
Avinstallation brukar kvarlämna filer som installation inte lade dit. Dvs installera på igen och alla dina gamla pass ligger kvar. Jag försöker komma ihåg att rensa typ en gång i månaden.
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 08:53Hur gör man rensningen?
Hur gör man rensningen?
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 09:07Man går helt enkelt in och raderar filerna som enligt https://forums.garmin.com/showthread.php?t=1296 finns här:
Windows XP:
C:Documents and SettingsusernameApplication DataGARMINDevicesdevice_idHistoryWindows Vista:
C:UsersusernameAppDataRoamingGARMIN
Man går helt enkelt in och raderar filerna som enligt https://forums.garmin.com/showthread.php?t=1296 finns här:
Windows XP:
C:Documents and SettingsusernameApplication DataGARMINDevicesdevice_idHistory
Windows Vista:
C:UsersusernameAppDataRoamingGARMIN
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 09:07Edit: nvm
Edit: nvm
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 11:25Tack 🙂
Tack 🙂
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 19:48Ngn som vet var filerna ligger i win7?
EDIT, hittade dem, app.data var en dold mapp 🙂
Ngn som vet var filerna ligger i win7?
EDIT, hittade dem, app.data var en dold mapp 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 07:03Vill bara säga att jag ofta synkar klockan med datorn utan att ha resettat senaste pass och jag har aldrig haft problem med det. Klockan resettas automatiskt när alla pass är överförda.
Vill bara säga att jag ofta synkar klockan med datorn utan att ha resettat senaste pass och jag har aldrig haft problem med det. Klockan resettas automatiskt när alla pass är överförda.
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 22:29Hm... hade samma problem om trådskaparen men i mitt fall så vad det ...
Problemet var ....
Felet, om man nu kan kalla det för fel var...
Suck, ja det var mitt fel! Skit bakom tangenterna eller hur man nu säger. Nu finns passet i Garmin Connect och v
Hm... hade samma problem om trådskaparen men i mitt fall så vad det ...
Problemet var ....
Felet, om man nu kan kalla det för fel var...
Suck, ja det var mitt fel! Skit bakom tangenterna eller hur man nu säger. Nu finns passet i Garmin Connect och v