Quote from Guest on 28 January 2010, 06:52Om du har frår om P90X så är detta rätt tråd att ställa dom i 🙂
- Tobias, Grupp Admin
Om du har frår om P90X så är detta rätt tråd att ställa dom i 🙂
- Tobias, Grupp Admin
Quote from Kerstin Söderquist on 28 January 2010, 07:02tja!
hur ska man köa en skiva om dagen? eller hur funkar det? undrar jag.
tja!
hur ska man köa en skiva om dagen? eller hur funkar det? undrar jag.
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 21:11Jo en skiva varje dag. Mellan 1h till 1,5h.
Jo en skiva varje dag. Mellan 1h till 1,5h.
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 20:18Tjena
Ja tänkte börja på måndag med P90X och ja har inhandlat vikter pullups ställning för dörren samt gummiband. Det som ja kommer o tycka e skitjobbigt e att man ska träna varje dag o sen hinna med o käka o vad ska man äta efteråt??
Ja jobbar som golv
Tjena
Ja tänkte börja på måndag med P90X och ja har inhandlat vikter pullups ställning för dörren samt gummiband. Det som ja kommer o tycka e skitjobbigt e att man ska träna varje dag o sen hinna med o käka o vad ska man äta efteråt??
Ja jobbar som golv
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 21:16Hallo trevligt att du hittade hit, mat det är det svåraste av allt tycker jag. Frågan är hur mycket vill du gå ned i vikt är det mycket, då inga mjölkprodukter, inge socker, bara vitt kött typ kalkon, kyckling, protein är viktigt finns 1 bra produkt p
Hallo trevligt att du hittade hit, mat det är det svåraste av allt tycker jag. Frågan är hur mycket vill du gå ned i vikt är det mycket, då inga mjölkprodukter, inge socker, bara vitt kött typ kalkon, kyckling, protein är viktigt finns 1 bra produkt p
Quote from Kerstin Söderquist on 8 February 2010, 01:30en skiva om dagen,allså träning 7 dag i veckan? låter inte alls bra kan jag tycka. hur många skivor är det? och finns det någon har provat det?
en skiva om dagen,allså träning 7 dag i veckan? låter inte alls bra kan jag tycka. hur många skivor är det? och finns det någon har provat det?
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 11:42det finns 12 skivor och man tränar 6 dagar i veckan.
Funkar alldeles utmärkt även om de första veckorna är tuffa
det finns 12 skivor och man tränar 6 dagar i veckan.
Funkar alldeles utmärkt även om de första veckorna är tuffa
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 12:00Hej Saman,
Förstår att 7 dagar i veckan är skräck injagande.
Dock är det som sagt 6 dagar man tränar och sen kör
man 1 yoga pass på söndag eller så vilar man.Passen är indelade dels i muskel grupper / styrke övningar samt
mer cardio/konditions inrikt
Hej Saman,
Förstår att 7 dagar i veckan är skräck injagande.
Dock är det som sagt 6 dagar man tränar och sen kör
man 1 yoga pass på söndag eller så vilar man.
Passen är indelade dels i muskel grupper / styrke övningar samt
mer cardio/konditions inrikt
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 18:31Tjena!
Någon som vet hur man får tag i p90x i Sverige? TVShop har slutat sälja produkten och den amerikanska hemsidan fraktar endast inom nordamerika. Alternativet är väl att ladda ner programmet men jag vill helst köpa det. Någon som vet?
Tjena!
Någon som vet hur man får tag i p90x i Sverige? TVShop har slutat sälja produkten och den amerikanska hemsidan fraktar endast inom nordamerika. Alternativet är väl att ladda ner programmet men jag vill helst köpa det. Någon som vet?
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 19:59Hej Calle,
Det krävdes lite detektiv arbete men P90X går absolut att
Beställa via Beachbody. För mer information kring hur du
lägger din beställning direkt hos beachbody följ anvisningarna
nedan på.http://www.beachbody.com/text/pops/international.html
Hej Calle,
Det krävdes lite detektiv arbete men P90X går absolut att
Beställa via Beachbody. För mer information kring hur du
lägger din beställning direkt hos beachbody följ anvisningarna
nedan på.