Quote from Kerstin Söderquist on 6 May 2010, 21:14Hej på er alla här!!!!
Nu har jag bestämt mig för det, jag ska börja med P90X på måndag samban med giro ditalia 2010:)))
Jag kommer att lägga ut mitt vikt,fett,BMI och bild här så kan vi titta själva efter 90 hårda dagar om den fungerar.
Önska mig l
Hej på er alla här!!!!
Nu har jag bestämt mig för det, jag ska börja med P90X på måndag samban med giro ditalia 2010:)))
Jag kommer att lägga ut mitt vikt,fett,BMI och bild här så kan vi titta själva efter 90 hårda dagar om den fungerar.
Önska mig l
Quote from Kerstin Söderquist on 8 May 2010, 11:21men jag har inte hantlar hemma. vad ska jag göra då?
men jag har inte hantlar hemma. vad ska jag göra då?
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 18:37Köp några bra band. Finns alternativa bandövningar för allt.
Köp några bra band. Finns alternativa bandövningar för allt.
Quote from Kerstin Söderquist on 8 May 2010, 22:14gummiband menar du? men den har jag.
gummiband menar du? men den har jag.
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 16:11Jo då funkar det hyffsat. Du kanske behöver fler som har olika motstånd. Annars kan man köpa några billiga hantlar på typ Rusta. Duger gott ibörjan.
Vad du bör lägga en slant på däremot är en bra pullup-stång med möjlighet för flera olika handfattningar
Jo då funkar det hyffsat. Du kanske behöver fler som har olika motstånd. Annars kan man köpa några billiga hantlar på typ Rusta. Duger gott ibörjan.
Vad du bör lägga en slant på däremot är en bra pullup-stång med möjlighet för flera olika handfattningar
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 19:14Nu är det min tur att börja med p90x. Så jag återkommer till er alla med resulat och tankar.
Nu är det min tur att börja med p90x. Så jag återkommer till er alla med resulat och tankar.
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 21:35Har kört P90X nu i 5 veckor och imorgon börjar min 6:e vecka, jag älskar P90X helhjärtat och hatar det helhjärtat 😀
Men som de säger: "youve got to bring it" för det är vekligen i det allt ligger att ställa om sig mentalt och se sin kropp som en robot.
Har kört P90X nu i 5 veckor och imorgon börjar min 6:e vecka, jag älskar P90X helhjärtat och hatar det helhjärtat 😀
Men som de säger: "youve got to bring it" för det är vekligen i det allt ligger att ställa om sig mentalt och se sin kropp som en robot.
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 22:06Wow, Linda. Nu blir jag bara så taggad!!!
Tack!
Wow, Linda. Nu blir jag bara så taggad!!!
Tack!
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 09:41Johanna, va kul! Man behöver bli sporrad för vissa dagar är det bara så fruktansvärt jobbigt men det blir bättre så grina på bara du gör övningarna. 😀 Du får gärna berätta hur du upplever det då jag knappt sett någon tjej som gett sig in på detta och det
Johanna, va kul! Man behöver bli sporrad för vissa dagar är det bara så fruktansvärt jobbigt men det blir bättre så grina på bara du gör övningarna. 😀 Du får gärna berätta hur du upplever det då jag knappt sett någon tjej som gett sig in på detta och det
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 10:13Kul att ni kör hårt med P90X, själv ser jag fram emot en månads annan träning i form av löpning och klättring. Jag avslutar P90 denna veckan (jag började med P90X men insåg snabbt att jag var för ur form för det programmet).
Jättekul att ni tjejer kört h
Kul att ni kör hårt med P90X, själv ser jag fram emot en månads annan träning i form av löpning och klättring. Jag avslutar P90 denna veckan (jag började med P90X men insåg snabbt att jag var för ur form för det programmet).
Jättekul att ni tjejer kört h