Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumP90X FitnessHar du frågor om P90X?
You need to log in to create posts and topics.

Haha... jag är oxå ur form, men seg o envis som synden! Jag kommer garanterat gå in här o klaga över min träningsverk och min brist på styrka...
Motivationen sitter iaf fortfarande i o den är viktigast just nu 🙂

Då jag börjar märka av förändringar och

Kör på bara. Å skit i "lean" köret. Det vanliga programmet är mycket roligare och mer varierat (källa:min fru).

Ska försöka blogga också men det är ju det där med tiden som sätter käppar i hjulet. Körde "Chest, shoulders & Tricep" skulle kört AbriperX men var så slut att jag beslutade mig att ta det efter lunch dock hann jag inte.
Så idag blir det "Plyometrics" och

Hej Linda.

BRA JOBBAT! Fortsätt så!

Själv avslutar jag P90 (power90) dvs föregångaren till P90X denna veckan och har gått ner 12-13kg sen i november och gått ner från ca 25.5% kroppsfett ner till ca 18%.

Ska byta alla mina byxor till jobbet i morgon då

Wow
Grattis Tobias! Du är så duktig!

Tack och detsamma verkligen Tobias, kul att höra att det givit resultat!
Vad fick dig att börja?
Usch jag märker att jag på senare dagar nu när jag tränar hårt drömmer konstiga lite läskiga drömmar, någon som upplevt detsamma?
Inte mardrömmar som innehåll

Det lät inge bra Linda!
Själv drömmer jag inte alls då jag tränat hårt. Jag sover som en stock hela näterna igenom. Vaknar med ett ryck då klockan ringer. Tar du några kosttillskott? Eller du kanske behöver lägga till något i din kost?

Nej tar inga kosttillskott alls, börjar också fundera på om det är något jag har brist på. Jag äter ju väldigt allsidigt och lagar all mat själv inkl. buljongtärningar , kanske bör jag öka på lite kolhydrater för jag äter bara kolhydrater på morgonen, 1 d

Tack 🙂 Det som fick mig att började vad att jag slog personligt rekord på vågen och insåg då att om jag fortsätter åt det hållet så kommer det få svåra konsekvenser senare i livet plus att jag gick åt totalt fel håll hälsomässigt.

Jag valde därför att

🙂 Du är nog på rätt spår där Tobias. Morgonstund har guld i mun! Min bästa tid på dagen är just tidiga mornar. Vadå sovmorgon?
Iom morgonträning så hinner jag med att återhämta mig bra under dagen specielt med mat och dryck och äter mycket sällan några s