Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 11:20Tänkte beställa chin-up baren från beachbody.com.
Men det står att den passar en dörr öppning som är max 81cm och där klarar jag mig precis. Men bredden måste vara minst 12cm, min är 11,5cm.Går det ändå?
Någon annan som har den?
Tänkte beställa chin-up baren från beachbody.com.
Men det står att den passar en dörr öppning som är max 81cm och där klarar jag mig precis. Men bredden måste vara minst 12cm, min är 11,5cm.
Går det ändå?
Någon annan som har den?
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 11:41började läsa om denär träningsformen idag och fastnade för den direkt..
har några frågor som kanske är dumma men..hur är det upplagt med dessa 12 skivor?
man ska träna i 90 dagar och 6 dagar i veckan?är det så att man gör man 1 skiva om dagen i 6 daga
började läsa om denär träningsformen idag och fastnade för den direkt..
har några frågor som kanske är dumma men..
hur är det upplagt med dessa 12 skivor?
man ska träna i 90 dagar och 6 dagar i veckan?
är det så att man gör man 1 skiva om dagen i 6 daga
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 01:34Tjena!
Jag har tänkt att beställa hem p90x från beachbody men har några frågor kring detta,1, Talar "schemat" p90x om på bästa sätt hur, vad och när man ska äta för att nå bästa resultat? eller ska man försöka lista ut det själv haha:-)?
2, vad för någ
Tjena!
Jag har tänkt att beställa hem p90x från beachbody men har några frågor kring detta,
1, Talar "schemat" p90x om på bästa sätt hur, vad och när man ska äta för att nå bästa resultat? eller ska man försöka lista ut det själv haha:-)?
2, vad för någ
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 16:11Gabriel & Patrik,
Tack för era bra frågor. P90X kommer med bra information ang mat och kommer även med en dietplan. Tyvär riktar den sig främst efter amerikanska ingredienser och ungefär alla svenskar jag har pratat med som kört P90X säger samma sak, näm
Gabriel & Patrik,
Tack för era bra frågor. P90X kommer med bra information ang mat och kommer även med en dietplan. Tyvär riktar den sig främst efter amerikanska ingredienser och ungefär alla svenskar jag har pratat med som kört P90X säger samma sak, näm
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 14:22Hej, jag måste bara få fråga och frågan är ärligt ställd och hoppas ingen tar illa vid sig. .
Nu är det ju som så att all viktminskning (jag avser att fråga om jusst fitness, inte muskelbyggande) oavsett vad du gör bestäms i första hand vad du äter, i an
Hej, jag måste bara få fråga och frågan är ärligt ställd och hoppas ingen tar illa vid sig. .
Nu är det ju som så att all viktminskning (jag avser att fråga om jusst fitness, inte muskelbyggande) oavsett vad du gör bestäms i första hand vad du äter, i an
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 21:27Hej Nils!
Jag ska försöka svara på dina undringar men jag tycker du ska ta dig en titt på vad P90x själv.
Det är ett genomtänkt mat- och träningsprogram för hela kroppen och inkluderar både styrka,rörlighet,kondition och spänst.
P90x är inte för Svensson
Hej Nils!
Jag ska försöka svara på dina undringar men jag tycker du ska ta dig en titt på vad P90x själv.
Det är ett genomtänkt mat- och träningsprogram för hela kroppen och inkluderar både styrka,rörlighet,kondition och spänst.
P90x är inte för Svensson
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 13:32Hej o tack för ditt svar, men...
Jag har vill ha reda på vad som utgör det stora tänket med P90/P90x
Vad är det skaparna av detta träningsprogram har tänkt på eller kommit på som ingen annan hitintills kommit på.? Om jag köper ett träningsprogram från x
Hej o tack för ditt svar, men...
Jag har vill ha reda på vad som utgör det stora tänket med P90/P90x
Vad är det skaparna av detta träningsprogram har tänkt på eller kommit på som ingen annan hitintills kommit på.? Om jag köper ett träningsprogram från x
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 14:21Nu fattar jag inte varför du vill köra 65-75% av maxpuls hela tiden. Jag har nu inte kört hela programmet utan bara delar men jag har inte uppfattat P90X som något som man ska köra efter puls. Om inte för att kolla så man inte kör för hårt men då brukar k
Nu fattar jag inte varför du vill köra 65-75% av maxpuls hela tiden. Jag har nu inte kört hela programmet utan bara delar men jag har inte uppfattat P90X som något som man ska köra efter puls. Om inte för att kolla så man inte kör för hårt men då brukar k
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 15:14Ok vi tar det igen 🙂 .P90X är inte ett rent konditionsprogram utan ett träningsprogram för att förbättra alla delar av din fysik.
Vill du ha ren konditionsträning-ut och spring eller cykla,handlar det bara om antalet kalorier du vill förbränna just un
Ok vi tar det igen 🙂 .P90X är inte ett rent konditionsprogram utan ett träningsprogram för att förbättra alla delar av din fysik.
Vill du ha ren konditionsträning-ut och spring eller cykla,handlar det bara om antalet kalorier du vill förbränna just un
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 17:23Hej, okey tack.
Vad är det då som krävs av en deltagare för P90 resp P90x? Innan man kör i gång, kanske skall jag ändra focus från fitness till P90vad då? Lär ju smälta bort fettet eftersom det verkar vara så svårt o intensivt, kvalar väl inte in på vasal
Hej, okey tack.
Vad är det då som krävs av en deltagare för P90 resp P90x? Innan man kör i gång, kanske skall jag ändra focus från fitness till P90vad då? Lär ju smälta bort fettet eftersom det verkar vara så svårt o intensivt, kvalar väl inte in på vasal