Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 10:26Själv såg jag P90x för första gången på TV4:as program efter 10 i höstas. Det var en kille där som körde som viktminskningsprogram. På deras hemsida finns länk till Beachbody samt en beskrivning hur beställa från Sverige. funkade alldeles utmärkt!
Själv såg jag P90x för första gången på TV4:as program efter 10 i höstas. Det var en kille där som körde som viktminskningsprogram. På deras hemsida finns länk till Beachbody samt en beskrivning hur beställa från Sverige. funkade alldeles utmärkt!
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 09:27Hejsan
Jag undrar vad ni som kommit igång med p90x använder som tillskott. Vilket proteinpulver, bars mm??
Gymgrossisten eller?
Hejsan
Jag undrar vad ni som kommit igång med p90x använder som tillskott. Vilket proteinpulver, bars mm??
Gymgrossisten eller?
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 12:06Är på min sista vecka nu.
Kosten har varit den riktiga utmaningen. I synnerhet med barn i huset.Jag köpte ett proteinpulver med whey/casein/kreatin på ica. De dagar det varit slut har jag mixat två äggvitor, en banan och en halvliter mjölk. Har fortfa
Är på min sista vecka nu.
Kosten har varit den riktiga utmaningen. I synnerhet med barn i huset.
Jag köpte ett proteinpulver med whey/casein/kreatin på ica. De dagar det varit slut har jag mixat två äggvitor, en banan och en halvliter mjölk. Har fortfa
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 12:37Hej!
Kan man utföra P90x på gymmet eller är hemmets vrå att föredra? 🙂mvh
Jessica
Hej!
Kan man utföra P90x på gymmet eller är hemmets vrå att föredra? 🙂
mvh
Jessica
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 13:49Många övningar funkar säkert på gymmet. Men de är ju gjorda med hemmets vrå i åtanke. Tror säkert det finns bättre sätt att göra det med sakerna på ett gym. Det fina är att man inte behöver lägga tid på att åka dit. Eller pengar på medlemskort och dylikt.
Många övningar funkar säkert på gymmet. Men de är ju gjorda med hemmets vrå i åtanke. Tror säkert det finns bättre sätt att göra det med sakerna på ett gym. Det fina är att man inte behöver lägga tid på att åka dit. Eller pengar på medlemskort och dylikt.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 22:06Jessica, vart föredrar du att träna?
Jag rev loss en del av p90x schemat när jag var på Gran Canaria sist
😉Själv tränar jag hemma. Jag älskar att jag slipper lägga tid fram och
tillbaka gymmet och sen vänta på att grejerna skall bli ledig osv
but that
Jessica, vart föredrar du att träna?
Jag rev loss en del av p90x schemat när jag var på Gran Canaria sist
😉
Själv tränar jag hemma. Jag älskar att jag slipper lägga tid fram och
tillbaka gymmet och sen vänta på att grejerna skall bli ledig osv
but that
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 18:45Hej alla X:are!
Roligt att det finns P90X grupper i Sverige! Är helt ny här och skall just dra igång med P90X. Tampas just med mathandlingslistan.. Inte helt lätt att förstå sig på vad allt är.. (Jicama, Cilantro, osv..)
Jag måste ha missat det här med
Hej alla X:are!
Roligt att det finns P90X grupper i Sverige! Är helt ny här och skall just dra igång med P90X. Tampas just med mathandlingslistan.. Inte helt lätt att förstå sig på vad allt är.. (Jicama, Cilantro, osv..)
Jag måste ha missat det här med
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 08:57Hej Peter, och välkommen.
Angående maten så försökte jag översätta hela phase 1
delen baserad på mitt kalori behov men ungefär halvägs
då jag fått gråa hår av alla mått konverteringar insåg
jag att många ingredienser är svårfunna eller dyra i Sverige(
Hej Peter, och välkommen.
Angående maten så försökte jag översätta hela phase 1
delen baserad på mitt kalori behov men ungefär halvägs
då jag fått gråa hår av alla mått konverteringar insåg
jag att många ingredienser är svårfunna eller dyra i Sverige
(
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 15:28Hejsan!
Är p90x mer lämpligt till de som vill gå ner i vikt?
Är själv lång och smal och vill få mer muskler för att öka i kroppsvikt, är p90X något för mig?
Hejsan!
Är själv lång och smal och vill få mer muskler för att öka i kroppsvikt, är p90X något för mig?
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 20:54"Hejsan!
Är själv lång och smal och vill få mer muskler för att öka i kroppsvikt, är p90X något för mig? "Hej A J,
Både och, P90X har tre grund scheman man kör efter.
P90X Classic vilket bygger på
"Hejsan!
Är själv lång och smal och vill få mer muskler för att öka i kroppsvikt, är p90X något för mig? "
Hej A J,
Både och, P90X har tre grund scheman man kör efter.
P90X Classic vilket bygger på