Quote from mårten jansson on 25 September 2008, 11:52Lisa, du kanske har en vagabond väntande på dig!
Lisa, du kanske har en vagabond väntande på dig!
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 15:00Jag fick oxå Vagabond. Inte så nöjd. Hoppas att den rätta tidnigen kommer snart. Jag vill ju få inspiration för att börja träna inför premiärturen på Vätternrundan.
Jag fick oxå Vagabond. Inte så nöjd. Hoppas att den rätta tidnigen kommer snart. Jag vill ju få inspiration för att börja träna inför premiärturen på Vätternrundan.
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 13:17Idag dök Kadens upp!! En klart bättre tidning än Vagabond, men min fru håller inte med! Hon planerar redan nästa års semester, och touren 2009 var inte att tänka på 😉
Idag dök Kadens upp!! En klart bättre tidning än Vagabond, men min fru håller inte med! Hon planerar redan nästa års semester, och touren 2009 var inte att tänka på 😉
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 13:18Jag köper Cycling plus istället.
Jag köper Cycling plus istället.
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 13:20Här köps det Cycle Sport.
Här köps det Cycle Sport.
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 15:48Jag får Kadens gratis som en bonus för att jag är (gratis)medlem i Cykelklubben.se.
Gratis är gott!
Jag får Kadens gratis som en bonus för att jag är (gratis)medlem i Cykelklubben.se.
Gratis är gott!
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 19:10David P , Det står om Campagnolo med 11 kakor!! i Kadens.
David P , Det står om Campagnolo med 11 kakor!! i Kadens.
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 19:20Får man en grupp med tidningen?
Får man en grupp med tidningen?
Quote from ellen olsson on 30 September 2008, 19:22Jag prenumererar på både Top Vélo och Le Cycle. De är i en annan division...
Jag prenumererar på både Top Vélo och Le Cycle. De är i en annan division...
Quote from Bengt Askerfelt on 1 October 2008, 07:01Utländska tidningar i all ära men man går ju miste om det som relaterar till Sverige och vad som sker här.
Utländska tidningar i all ära men man går ju miste om det som relaterar till Sverige och vad som sker här.