Quote from ellen olsson on 1 October 2008, 07:12Vad menar du? Kadens är knappast en nyhetstidning som skriver om svensk cykel. Den informationen får man på andra ställen.
Vad menar du? Kadens är knappast en nyhetstidning som skriver om svensk cykel. Den informationen får man på andra ställen.
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 07:22Kadens har annonser för de "svenska" företagen.
Kadens har annonser för de "svenska" företagen.
Quote from Bengt Askerfelt on 1 October 2008, 07:35Gör de utländska tidningarna reportage om svenska medaljhopp och sedemera medaljörer? Samt div blandad info om vad som händer i Sverige, nu närmast mässan i Jönköping. Sen håller jag med den som i tidningen undrade varför Kadens inte kan redovisa lite mer
Gör de utländska tidningarna reportage om svenska medaljhopp och sedemera medaljörer? Samt div blandad info om vad som händer i Sverige, nu närmast mässan i Jönköping. Sen håller jag med den som i tidningen undrade varför Kadens inte kan redovisa lite mer
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 07:45De svenska medaljhoppen intervjuas också och de följs med aktuella tävlingar o resultat bättre, än i svenska tidningar.
Det du missar är de "svenska" annonserna.
De svenska medaljhoppen intervjuas också och de följs med aktuella tävlingar o resultat bättre, än i svenska tidningar.
Det du missar är de "svenska" annonserna.
Quote from Bengt Askerfelt on 1 October 2008, 07:46Jaha, där ser man. Flersidiga reportage också då?
Jaha, där ser man. Flersidiga reportage också då?
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 07:58Jag vet inte om det är fler och större bilder, men reportagen är mer informativa om resultat, möjligheter med mera.
Thomas Lövkvist tycker att det är trevligt när han blir intervjuad av danska reportrar ute på tävlingar eftersom det aldrig finns några sv
Jag vet inte om det är fler och större bilder, men reportagen är mer informativa om resultat, möjligheter med mera.
Thomas Lövkvist tycker att det är trevligt när han blir intervjuad av danska reportrar ute på tävlingar eftersom det aldrig finns några sv