Quote from Jan Lundquist on 20 April 2007, 20:05Är det inte under de stressiga perioderna träningen är viktigare än något annat?
Är det inte under de stressiga perioderna träningen är viktigare än något annat?
Quote from Funbeat user on 21 April 2007, 18:51Är det ingen som jag som verkligen kan ha svårt att ta det lugnt på sina vilodagar?.......blir rastlös.....någon som har några tips på saker man kan göra eller tänka på?
Är det ingen som jag som verkligen kan ha svårt att ta det lugnt på sina vilodagar?.......blir rastlös.....någon som har några tips på saker man kan göra eller tänka på?
Quote from Therese Woodhill on 21 April 2007, 19:06Theres, ut och gå en runda i solen? Städa MIN lägenhet.
Cykla till skogen och plocka löv eller svampar.
Inre rekreation. Baka ett nyttigt bröd.
Gå på konstutställning. Hänga i parken med polarna.
Theres, ut och gå en runda i solen? Städa MIN lägenhet.
Cykla till skogen och plocka löv eller svampar.
Inre rekreation. Baka ett nyttigt bröd.
Gå på konstutställning. Hänga i parken med polarna.
Quote from Funbeat user on 21 April 2007, 19:52Tack för tipsen!
Jag börjar bli bättre på allt det där du föreslagit!!!
I morgon ska jag njuta i solen!
Tack för tipsen!
Jag börjar bli bättre på allt det där du föreslagit!!!
I morgon ska jag njuta i solen!
Quote from Fredrik Närenfors on 22 April 2007, 00:35Om du är rastlös på vilodagarna så beror det på att du inte tränat hårt nog. Kör så hårt så du är tacksam att det kommer en vilodag istället 🙂
Om du är rastlös på vilodagarna så beror det på att du inte tränat hårt nog. Kör så hårt så du är tacksam att det kommer en vilodag istället 🙂
Quote from Funbeat user on 23 April 2007, 10:56Jag tog en vilovecka, men igår var jag ute på löparrundan. Jag hade börja längta till söndag för att få springa ut. De var riktigt skön. Bara en nackdel att jag känner av våren, jädrans allergi, så de blev inte så långt. Men de är bara att leva med de, oc
Jag tog en vilovecka, men igår var jag ute på löparrundan. Jag hade börja längta till söndag för att få springa ut. De var riktigt skön. Bara en nackdel att jag känner av våren, jädrans allergi, så de blev inte så långt. Men de är bara att leva med de, oc
Quote from Funbeat user on 24 April 2007, 21:53Jag har som enda regel: Träna för att det är kul! (H:)
Då löser sig allt sånt. Jag springer för att jag är löpsugen och skiter i att springa när jag känner mig trött eller sliten. Då kanske jag vilar helt eller tränar något annat. (tränar ju andra friidr
Jag har som enda regel: Träna för att det är kul! (H:)
Då löser sig allt sånt. Jag springer för att jag är löpsugen och skiter i att springa när jag känner mig trött eller sliten. Då kanske jag vilar helt eller tränar något annat. (tränar ju andra friidr
Quote from Funbeat user on 17 May 2007, 19:14Hej alla
När jag läser om er alla som skriver om hur mycket ni tränar, börjar jag inser hur dåligt tränad jag är och hur avundsjuk jag blir på er, har precis börjat springa och cykla och för nuvarande ligger jag och nöter på 2-4 km 3gånger i veckan och c
Hej alla
När jag läser om er alla som skriver om hur mycket ni tränar, börjar jag inser hur dåligt tränad jag är och hur avundsjuk jag blir på er, har precis börjat springa och cykla och för nuvarande ligger jag och nöter på 2-4 km 3gånger i veckan och c
Quote from Urban Nilsson on 17 May 2007, 19:16Conny: Bäst kondis har den som rör på sig.
Conny: Bäst kondis har den som rör på sig.