Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHar ni längre vilo-perioder?
You need to log in to create posts and topics.

12

Är det inte under de stressiga perioderna träningen är viktigare än något annat?

Är det ingen som jag som verkligen kan ha svårt att ta det lugnt på sina vilodagar?.......blir rastlös.....någon som har några tips på saker man kan göra eller tänka på?

Theres, ut och gå en runda i solen? Städa MIN lägenhet.
Cykla till skogen och plocka löv eller svampar.
Inre rekreation. Baka ett nyttigt bröd.
Gå på konstutställning. Hänga i parken med polarna.

Tack för tipsen!
Jag börjar bli bättre på allt det där du föreslagit!!!
I morgon ska jag njuta i solen!

Om du är rastlös på vilodagarna så beror det på att du inte tränat hårt nog. Kör så hårt så du är tacksam att det kommer en vilodag istället 🙂

Jag tog en vilovecka, men igår var jag ute på löparrundan. Jag hade börja längta till söndag för att få springa ut. De var riktigt skön. Bara en nackdel att jag känner av våren, jädrans allergi, så de blev inte så långt. Men de är bara att leva med de, oc

Jag har som enda regel: Träna för att det är kul! (H:)

Då löser sig allt sånt. Jag springer för att jag är löpsugen och skiter i att springa när jag känner mig trött eller sliten. Då kanske jag vilar helt eller tränar något annat. (tränar ju andra friidr

Hej alla

När jag läser om er alla som skriver om hur mycket ni tränar, börjar jag inser hur dåligt tränad jag är och hur avundsjuk jag blir på er, har precis börjat springa och cykla och för nuvarande ligger jag och nöter på 2-4 km 3gånger i veckan och c

Conny: Bäst kondis har den som rör på sig.

12