Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELHar ni sett raggningskurserna som …
You need to log in to create posts and topics.

Hoho, jag skulle aldrig i mitt liv nedlåta mig till att gå en sån kurs. Vidrigt är vad det är.

Man kan inte lära sig ragga. Man kan lära sig att härma, men det är inte samma sak. Saknar man förmågan så gör man. Jämför med att folk är olika bra på att lär

Inte bara det, 6000 spänn och här ger Ulrika ut tips alldeles gratis!

Precis! 1 ragg = sparat 6000 spänn, 2 ragg = 3000 spänn styck ... osv. Ut o spara pengar med er nu grabbar! 😉

*s* rolig diskussion

men det är klart man kan lära sig ragga (var inte det här ett träningsforum, det handlar väl bara om att öva och sen öva lite till...)

Men, om det är de där kurserna som fungerar det vete tusan. Förmodligen har man övat klart när m

Rasmus, vad är det för skillnader på färdigheter som man KAN lära sig (köra bil?) och såna man INTE kan lära sig (ragga), enligt dig?

Carina, jag menade tvärtom: "Ulrika, ut och sälj!"

Ehh - sälj?

Jag hoppas det inte va du som härmade att du körde bil, när jag kom på cykeln i 40 blås! Det va inte kul *brrrum brum...smack*...

Vad har jag NU gjort?

Jamen pôjken skriver ju man kan inte lära sig ragga, man kan lära sig härma. Härma-köra bil. Men det kanske e ett raggknep om nåt, baxa ut volvon, se ut någon snygg vältränad (nåja) pudding (kors då) på cykel och *smack*... akuten, hålla handen, vill du f

Alla kan inte lära sig köra bil. Jag känner minst en som inte kan det. Han är medveten om det och tänker därför inte ens försöka. Motoriska störningar kombinerat med bristande uppmärksamhetsförmåga och dålig impulskontroll (ADHD) gör att han är en direkt