Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELHar ni sett raggningskurserna som …
You need to log in to create posts and topics.

Det blir inte enklare för att man har en negativ inställning.

Jag säger inte att man ska gå den där dumma kursen men man kan iaf börja med att inse att man kan lära sig att bli bättre.

Till er som inte tror på det jag skriver, så läs lite om Aspergers syndrom. Då bör det klarna lite vad jag menar. Den stora massan fixar säkert att lära sig ragga eftersom det där bara handlar om bristande kunskap. För oss andra handlar det om bristande f

Har man bestämt sig så har man.

😀

Visst kan väl en del lära sig att bli bättre på att tilltala, och approcha folk...

Men, det kan oxå bli väldans fel att "tvinga" ngn in i en situation man inte känner sig bekväm med...

Well, den där taco-repliken var HELT fel.. och på det där radioprogr

Man kan nog lära sig tekniken men bara vissa har talangen... lite som att Tobbe Linderoth är en väldigt duktig fotbollsspelare som tränar ordentligt, kämpar och sliter och har nått hyfsad framgång ... men Zlatan är geniet med talangen ... typ 🙂

// Håka

Finns väl för sjutton betydligt roligare saker att göra för sissådär 6000 spänn än att gå någon slags kurs.(#) Det är ju upp till var och en men jag ger mig ju hellre iväg på nån veckas skidåkning eller så och träffar hur mycket folk som helst och kanske

Ulrika: Jag hörde också det där radioprogrammet för en tid sedan, och jag blev ganska illa berörd faktiskt.

Intrycket jag fick var nämligen att de metoder som lärdes ut var ganska osympatiska. Det kändes nästan som att man skulle vara taskig mot tjejerna

Hitta o hitta - du får gärna ramla över mig! Skidtunnel, joggingspår, vandringsleder, slalombackar, cykelvägar...var ska jag ställa mig o vänta?

*....kUUmmla...öhh...DEN metropolen....*

Hans W:
http://www.svd.se/nyheter/idagsidan/sexrelationer/artikel_1

Carina: Jag är personligen inget fan av Spelet... Jag är nog ingen sån kille helt enkelt, och vill inte vara det heller.