Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELHar ni sett raggningskurserna som …
You need to log in to create posts and topics.

Hans W - jag blev lite kortfattat pga tillfällig tidsbrist...menade inte att du var heller utan tänkte snarare på att anknyta till det du skrev om alfahanne osv (och trådstarten) genom att inflika den artikel där det beskrivs. Tror det framgår att jag tyc

Jo, visst kan man bli bättre på det mesta genom träning, men det är mer komplicerat än så.

Dock är det så att väldigt mycket av hjärnans utveckling sker under tonåren. Inför puberteten överproduceras hjärnkapacitet och kopplingar i hjärnan, och det man a

Bah. Jag tror inte förmågan att vara trevlig i kvinnligt sällskap är något som förmultnar så fullständigt att man aldrig kan träna upp det igen.

Jag satt också vid datorn under min uppväxt. Och därför håller jag nu på att bli en väldigt tallangfull civil

Alltså jag e så himla nördig så jag tror det finns någon till var o en. En vacker dag rammar man någon med sin cykel, eller lämnar in datorn på lagning, skäller ut just den som trängde sig före på macken, han rullar ut en ur tältsnörena efter en tuff tält

Men hallå! Jag har inte sagt nåt om att vara trevlig eller otrevlig. Om det är det ni menar med att ragga, då har jag nog missförstått det hela mer än jag trodde...

För mig är ragga att aktivt försöka väcka intresse hos en viss person och att hålla en sk

@Carina

*....kUUmmla...öhh...DEN metropolen....*

Japp, just DEN metropolen! Med fängelse, körv, speedwaylag och allt annant den är känd för (V)

Säger till nästa gång jag ska ut på någon resa, tävling eller annat kul så kan du göra dig beredd när jag k

Alla har vi svårigheter med ett eller annat, mycket kan vi träna upp men saknar man förmågan så gör man det. Asberger ÄR ett funktionshinder precis som att vara blind. Jag tycker att det är dåligt att ifrågasätta det. Läs på lite...jag skulle bli lika irr

:Håkan Zäta
..vet inet vad det är för båt 🙂 Kompis båt. Jag bara styrde..lite 🙂

Hans:
Ja, som sagt, vart tog det där hederliga: du är söt etc-kommentarerna vägen. Det kändes som du sa mest plumpt.

Hör bara av dig när du har vägarna förbi Jonas! Nackswing eller krokben, på nåt sätt ska du väl kunna falla för mig...?! Fast i helgen är jag nog inte hîmma utan i skidtunnel...

Jag har till o med varit i kUUmmla - får man guldstjärna då? 😉

6 000 kr, det får man ju nästan ett par kolfiberhjul för!