Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 18:32Jag cyklade 5 mil i går och snittade 25 km/tim. Har en gammal "räser" med tubdäck. Till saken hör att jag fått en tvångstanke att köra VR nästa år, då med 200 mil i kroppen. Bör jag söka för det? Och snittar jag för dåligt, bör jag pressa mer när jag trän
Jag cyklade 5 mil i går och snittade 25 km/tim. Har en gammal "räser" med tubdäck. Till saken hör att jag fått en tvångstanke att köra VR nästa år, då med 200 mil i kroppen. Bör jag söka för det? Och snittar jag för dåligt, bör jag pressa mer när jag trän
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 18:39Ronny, är nog nästan bara du själv som vet om du snittar för dåligt och bör pressa mera på dina pass. Mitt råd är att du jämför med dig själv och struntar i vad andra snittar 😉
Ronny, är nog nästan bara du själv som vet om du snittar för dåligt och bör pressa mera på dina pass. Mitt råd är att du jämför med dig själv och struntar i vad andra snittar 😉
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 18:41Hur pass ansträngd känner du dig efter ett sånt pass? 25 är väl helt OK, beror på vilken målsättning du har runt Vättern. Om hälften av dina 200 mil är turer runt 10-15 mil kommer du få en fikatur runt sjön
Hur pass ansträngd känner du dig efter ett sånt pass? 25 är väl helt OK, beror på vilken målsättning du har runt Vättern. Om hälften av dina 200 mil är turer runt 10-15 mil kommer du få en fikatur runt sjön
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 22:43Jag kände mig oförskämt pigg. Lite stel kanske, trött förståss, men euforisk. Första femmilen. Ska ta några tiomilare till våren innan VR våren, som du säger. Tack för tipsen. Målsättningen är väl annars två mil i timmen runt Vättern alltså 15 timmar, låt
Jag kände mig oförskämt pigg. Lite stel kanske, trött förståss, men euforisk. Första femmilen. Ska ta några tiomilare till våren innan VR våren, som du säger. Tack för tipsen. Målsättningen är väl annars två mil i timmen runt Vättern alltså 15 timmar, låt
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 12:53Jag har bara en Canyon och har kört 74 km/h. (t+)
Det var på Nationaldagsloppet i Gbg i år.
(Obs max och inte snitt.)
Jag har bara en Canyon och har kört 74 km/h. (t+)
Det var på Nationaldagsloppet i Gbg i år.
(Obs max och inte snitt.)
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 12:58Huff. Jag bromsade mig ner för sista halvan av den backen (om det är den jag tror) och kom bara upp i 57 km/h. Jag var rädd att inte klara av svängen i slutet...
Jag har en mycket medioker battaglin med shimaNO 105 på.
Huff. Jag bromsade mig ner för sista halvan av den backen (om det är den jag tror) och kom bara upp i 57 km/h. Jag var rädd att inte klara av svängen i slutet...
Jag har en mycket medioker battaglin med shimaNO 105 på.
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 13:09Det var en av de sista stora backarna. Skulle svänga vänster i T-korsningen.
Många stod och viftade att man skulle sänka farten och det var på håret att jag klarade svängen. Kommer inte att stå på så nästa gång!
Det var en av de sista stora backarna. Skulle svänga vänster i T-korsningen.
Många stod och viftade att man skulle sänka farten och det var på håret att jag klarade svängen. Kommer inte att stå på så nästa gång!