Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumHurtbullornaHej alla
You need to log in to create posts and topics.

Om ni accepterat inbjudan och loggat in kommer ni att kunna läsa vad jag skriver=).
Sitter här förkyld och eländig och har lite att göra så jag startade en diskussionstråd. Så kan vi skvallra och prata lite då vi orkar.Hoppas ni hittar hit. Så hörs vi. Nu

Ha haaa,sitter här med datorn i famnen å sir på tv,.....hurtbullarna ????? Nåja jag kan väl gå med då...;) ....har överlevt handledningen i dag och slappar nu.

Tänkte här om dagen på att vi borde starta en ny grupp nu när vi är så många som är med igen. Den förra rann ju ut i sanden. Här är det nattjobb som gäller men verkar ganska lugnt än så länge, knackar i bordet... Oj vad det var kul på combat ikväll, mycke

Jag är liksom halvdöd ännu så jag hoppar över denna gång. Men man måste pröva fitness någon gång. Huvudet är med idag men näsan är ännu lite envis. Men det är bättre;)
Ska ta en städrait snart.

Kul med Hurtbullorna! Skulle faktiskt vara kul att prova ett pass någon "annan stans" som omväxling. Som ni vet så är det ju bara Nkby Arbis som gäller för mig. Så håller jag ju på att bli så styv och stel. Det är riktigt jobbigt med skosnörningen. Skulle

Men var har de yoga??? Jag e oxå nyfiken på yoga. Jag jobbar morgon på lördag och kan int koma till fitness då. Men finns det nån som vill komma till Sportis och styrketräna på måndag förmiddag??, skulle behöva lunch sälskap , har sen kvälls skifte. Nu sk

jAG ÄR NOG GANSKA NYYKABI ARBIS FRÄLST MED.hINNER INTE SÅ MYCKET LÄNGRE. Nej nu har jag tryckt stora stäver igen.
Och Zofii skall du överge mig på måndag. Jag menar vara fit for fight på måndag jag. Nilla Granat kommer väl på måndag. Jag SKALL vara frisk

mimsee och annika var på sportis i dag=) så trevligt att stöta på dem i bland (H:)
Och jo jag överger dig Cassandra på måndag ska jobba kväll....Emilia *roopar* var är du på måndag fm?????

Märker annars att jag nog måste börja träna BC åtminstone 2 ggr/v

Jo, jag sku nog kunna hänga med på måndag, åtminstone på lunch 😉 Nog skulle det göra gott med lite styrketräning oxå. Har menat mig på step eller combat på kvällen men nog kan jag ju träna på förmiddagen för det. Ska lite fundera på saken. Har tre dagar

Har du slutat studera?Gick du inte till pacemaker skötare?Var det mycket och jobbigt?Många frågor men frågar man inte får man inget veta=)
Jag beundrar alla som studerar för jag vet att det tar tid och energi och det har jag INGET av just nu. Bara jag til