Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumHurtbullornaHej alla
You need to log in to create posts and topics.

Just det menar jag som ni skriver! 🙂 Att vi älskar att träna men vi är inte träningsgalna. Man Tränar för att må bra. Dessutom vill jag ha smalare armar... 😀 HUR ska det gå??

Hej!
Nu e jag hemma och vill bara säga att trots att jag sjunger och håller för öronen när någon talar om att träna för mycket så vet jag mina gränser. Jag har några kriterier som jag ALLTID följer , jag tränar INTE om :
- Jag är sjuk
- Har ont någonstan

Igen bra tips Zofii, tack. Nu har jag ju för vana, nåja vana och vana. Men när jag styrketränade tidigare gick jag igenom typ alla maskiner på gymet. Det gjorde jag också senast jag var och tränade. Vilket leder till att det inte riktigt känns nånstans at

Du borde komma med Nilla och mig på styrketräning=cirkelträning. Vi kör alla maskiner eller 26 sstationer och vi är som mörbultade sillar efteråt. Kan ju förståss bero på att vi är lite klena 😉 Vi suckar nuförtiden nästan jämt om hur TUNGT det är. Eller

Ja visst är jag träningsberoende, men hur mycket och vad jag tränar varierar väldigt. Känner så väl igen då Cassandra beskriver njutningen med att springa på våren, grönska, dofter... Så känner jag sommarmornar då jag snörar på mig "rullaren" och pluggar

Jo Cassandra vi borde nog styrketräna lite mer. Man tycker ju att vi borde bli starkare men istället så pustar och suckar vi bara mer.

Ni får mig att längta till våren. Vad bra! Jag ska försöka få en egen träningsdagbok till konditionssalen på sportis! Jag tror det hörde till när man tog fortlöpande stamkundskort. Var tränar ni cirkelträning? Mörbultade sillar låter tungt! 😀

Vi är på stjärnhallen i Nykarleby. det är kortaste väg. Snabbaste då man skall ha skötare. Nu har jag bara Seppo och han jobbar ju jämt. Seppos mamma ibland men hon jobbar halvtid och hon ÅÅÅÅÅÅrkar ju inte ha dem så ofta. Oj oj såå tungt. Mamma har bruti

Och Nilla kan vara jag måste avstå ännu imorgon från gymmet. Är så snuvig ännu och det blir så slemmigt och tungt. Svettas då jag gör nåt. Så far jag och träna stärvar jag väl och får nåt annat hosta eller nåt. Tror jag satsar på nästa vecka för att bli r

Det tar 20 min från vårt garage till Sportis gym i J:stad 🙂 23 min om jag släpper av kidsen i S:by. Ville bara kommentera det=) Vägen går för mig ( kom ihåg att alla är vi olika och har olika förutsättningar) på ett huj e så van att köra här emellan!!!!