Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 17:52mANLIG COMBAT INSTRUKTÖR.oJ OJ DET MÅSTE HA VARIT HÅRDA SLAG OCH RIKTIGA KARASPARKAR DÅ?Nu har NÅGON tryckt på stora stäver IGEN=(
mANLIG COMBAT INSTRUKTÖR.oJ OJ DET MÅSTE HA VARIT HÅRDA SLAG OCH RIKTIGA KARASPARKAR DÅ?Nu har NÅGON tryckt på stora stäver IGEN=(
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 18:09Hallåååå, här e jag..... Bra Cassandra att du skickade en vink, hade nog missat dehär!
Manlig combatinstruktör, VANN, VANN...!!! Låter lite spännande o omväxlande!
Har just o just återhämtat mig från flunssa, var nog på combat igår men kanske int så klok
Hallåååå, här e jag..... Bra Cassandra att du skickade en vink, hade nog missat dehär!
Manlig combatinstruktör, VANN, VANN...!!! Låter lite spännande o omväxlande!
Har just o just återhämtat mig från flunssa, var nog på combat igår men kanske int så klok
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 18:10Enda stället där de verkar ha yoga är visst Jeppisgym och det är kombinerat med pilates och dessutom endast måndagkvällar (t-). Skulle önska enbart yoga. Har nog tänkt mig på BC på måndag. Det är så fantastiskt skönt att vara ledig. Man borde nog jobba mi
Enda stället där de verkar ha yoga är visst Jeppisgym och det är kombinerat med pilates och dessutom endast måndagkvällar (t-). Skulle önska enbart yoga. Har nog tänkt mig på BC på måndag. Det är så fantastiskt skönt att vara ledig. Man borde nog jobba mi
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 16:23Jag måste se om jag själv sviker mig själv på combat på måndag. Det är som Mimsee säger man blir lite för ivrig och vill för fort. Känner mig mycket bättre idag. Men hur klokt är det att fara på ett tungt pass redan imorgon då man ej är 100 ännu...Om man
Jag måste se om jag själv sviker mig själv på combat på måndag. Det är som Mimsee säger man blir lite för ivrig och vill för fort. Känner mig mycket bättre idag. Men hur klokt är det att fara på ett tungt pass redan imorgon då man ej är 100 ännu...Om man
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 17:47Nog är jag här..Har bara varit lite lat... 😉 Men hörni, inte är vi (ni) väl träningsgalna??
Nog är jag här..Har bara varit lite lat... 😉 Men hörni, inte är vi (ni) väl träningsgalna??
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 19:34Jovisst e vi lite träningsgalna!!! Men he e väl okej? Tänk vilken samhörighet vi har i galenskapen, he gör e ju mindre galet - liksom...O he som e så kul kan ju egentligen int vara galet...eller? Så läng som he e kul menar ja...?
Jovisst e vi lite träningsgalna!!! Men he e väl okej? Tänk vilken samhörighet vi har i galenskapen, he gör e ju mindre galet - liksom...O he som e så kul kan ju egentligen int vara galet...eller? Så läng som he e kul menar ja...?
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 19:52Jaa ännu lite funderingar ang Annikas inlägg. Helt seriöst har jag nog också funderat endel kring träningsgalenskap - har ju haft endel problem tidigare med träningen och det har kanske lite burit iväg. Nu har ibland mina tamkar snurrat runt och jag har f
Jaa ännu lite funderingar ang Annikas inlägg. Helt seriöst har jag nog också funderat endel kring träningsgalenskap - har ju haft endel problem tidigare med träningen och det har kanske lite burit iväg. Nu har ibland mina tamkar snurrat runt och jag har f
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 20:00Hmhh , jag sitter på jobb nu och rent spontant måste jag säga att jag sjunger högt och håller för öronen ....................med tanke på att jag ligger ganska högt uppe på galningarnas topplista ............
Nä men seriöst Mimo så håller jag med dig 🙂
Hmhh , jag sitter på jobb nu och rent spontant måste jag säga att jag sjunger högt och håller för öronen ....................med tanke på att jag ligger ganska högt uppe på galningarnas topplista ............
Nä men seriöst Mimo så håller jag med dig 🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 20:43Jo det är man nog ,det pirrar ju i kroppen om man inte slipper och träna. Speciellt på våren i solnedgång, jag och mina asics. Då jag löper på min favorit väg och det luktar svalt, grönt och skönt. Då vill jag ut VARJE dag....
Jag skulle kunna gå på gym o
Jo det är man nog ,det pirrar ju i kroppen om man inte slipper och träna. Speciellt på våren i solnedgång, jag och mina asics. Då jag löper på min favorit väg och det luktar svalt, grönt och skönt. Då vill jag ut VARJE dag....
Jag skulle kunna gå på gym o
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 20:46Kan tillägga att jag ju köpte nyaste runners world och jag blev så löpsugen fast jag var alldeles sjuk...Men det är inte lika njutbart på vintern då gör jag det nästan enbart för att hålla upp konditionen. Snart har snön smältat tralla lalla la
Nu blir ja
Kan tillägga att jag ju köpte nyaste runners world och jag blev så löpsugen fast jag var alldeles sjuk...Men det är inte lika njutbart på vintern då gör jag det nästan enbart för att hålla upp konditionen. Snart har snön smältat tralla lalla la
Nu blir ja