Quote from Funbeat user on 5 February 2008, 15:58Vägen är inte ett hinder men den tar tid just nu. Inget fel att köra dit bara att jag inte hinner köra dit. Det går fortare till Nykarleby och jag är snabbare hemma. Låter väl negativt att säga så.Inget fel på sportis man skulle nog bli hemtam där.Och jag
Vägen är inte ett hinder men den tar tid just nu. Inget fel att köra dit bara att jag inte hinner köra dit. Det går fortare till Nykarleby och jag är snabbare hemma. Låter väl negativt att säga så.Inget fel på sportis man skulle nog bli hemtam där.Och jag
Quote from Funbeat user on 5 February 2008, 16:18Allt har sin tid vännen(H:) och nog har vi ju gemenskap vi nykabi bullor oxå!!!!!!!!!! + att vi chattar hääär ju ..... Vips e dina barn stora, snabbare än man önskar och DET kan vara ensamt oxå , kanske därför jag har tid med mig själv.....
Allt har sin tid vännen(H:) och nog har vi ju gemenskap vi nykabi bullor oxå!!!!!!!!!! + att vi chattar hääär ju ..... Vips e dina barn stora, snabbare än man önskar och DET kan vara ensamt oxå , kanske därför jag har tid med mig själv.....
Quote from Funbeat user on 5 February 2008, 16:22Ja och så kör jag som ni vet aldeles för fooort, borde snacka in mig med Mimos brosa så att han klipper fartkamerabanden var jag e med . Är som bäst jätte rädd att bli av med kortet. Jo annars tror jag att jag ska fara på Body Jam i Vasa nan dag då jag är
Ja och så kör jag som ni vet aldeles för fooort, borde snacka in mig med Mimos brosa så att han klipper fartkamerabanden var jag e med . Är som bäst jätte rädd att bli av med kortet. Jo annars tror jag att jag ska fara på Body Jam i Vasa nan dag då jag är
Quote from Funbeat user on 5 February 2008, 20:44Ja det är ju nog så att när man har småbarn kan t.o.m vägen från Kisor till Sportis kännas lång! Ibland!
Jag har nog ganska bra med skötare. Moffa har borrat sig i fingret så han är sjukskriven, så han skötte idag en stund. Han hade t.o.m matat Venla med
Ja det är ju nog så att när man har småbarn kan t.o.m vägen från Kisor till Sportis kännas lång! Ibland!
Jag har nog ganska bra med skötare. Moffa har borrat sig i fingret så han är sjukskriven, så han skötte idag en stund. Han hade t.o.m matat Venla med
Quote from Funbeat user on 6 February 2008, 06:58Nån annan som har spunk i träningskalendern här? All inplanerad träning e plötsligt väck och när jag går in i era så finns där inget heller....
Nån annan som har spunk i träningskalendern här? All inplanerad träning e plötsligt väck och när jag går in i era så finns där inget heller....
Quote from Funbeat user on 6 February 2008, 07:34De här funbeat sidorna brukar nog få spunk för det mesta tycker jag, vet ej om de är överbelastade ibland.
De här funbeat sidorna brukar nog få spunk för det mesta tycker jag, vet ej om de är överbelastade ibland.
Quote from Funbeat user on 6 February 2008, 14:18åtminståne så e funbeat skitlångsam nu... har ju int tiid att vänt så läng!! Varje ledig minut e dyrbar här hemma 🙂
åtminståne så e funbeat skitlångsam nu... har ju int tiid att vänt så läng!! Varje ledig minut e dyrbar här hemma 🙂
Quote from Daniel Rizk on 6 February 2008, 20:16Träningsberoende kan jag nog erkänna att jag är, finns säkert dom som tycker jag e helt knäpp men värre beroenden kunde man ha. Det är ju underbart att träna och det ger sådan energi. Det är så härligt att pressa sig just till gränsen av vad man klarar av
Träningsberoende kan jag nog erkänna att jag är, finns säkert dom som tycker jag e helt knäpp men värre beroenden kunde man ha. Det är ju underbart att träna och det ger sådan energi. Det är så härligt att pressa sig just till gränsen av vad man klarar av
Quote from Daniel Rizk on 5 May 2008, 19:26Hej på er hurtbullor!! Tänkte fråga om någon är intresserad av att hänga med till Aspegrens trädgård på måndag 12.5 då sjuksköterskeföreningen ordnar en temakväll med "Vin och mat"????
Hej på er hurtbullor!! Tänkte fråga om någon är intresserad av att hänga med till Aspegrens trädgård på måndag 12.5 då sjuksköterskeföreningen ordnar en temakväll med "Vin och mat"????
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 12:45Sku ha vari kul men ska på babysim info då på kvällen, å de va obligatoriskt första gången... typiskt!
Sku ha vari kul men ska på babysim info då på kvällen, å de va obligatoriskt första gången... typiskt!