Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 11:44Hejsan. Som ni kanske hört så ska Maria Strömberg och Marina Vuojärvi gifta sig 5.7 (alltså inte med varandra!!) 12.6 kl 18.30 far vi ut och äter med dem på Strandis (Strand camping). Innan 5.6 bör man anmäla om man vill hänga med. Följande matalternativ
Hejsan. Som ni kanske hört så ska Maria Strömberg och Marina Vuojärvi gifta sig 5.7 (alltså inte med varandra!!) 12.6 kl 18.30 far vi ut och äter med dem på Strandis (Strand camping). Innan 5.6 bör man anmäla om man vill hänga med. Följande matalternativ
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 13:42Ska fundera på saken. Skulle vara kul att vara med. Tack för informationen.
Ska fundera på saken. Skulle vara kul att vara med. Tack för informationen.
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 14:43Jag jobbar kväll och den 13.6 har vi examen vid ÅA så det an nog hända att jag hoppar över, blir lite mycket men vi får se.
Jag jobbar kväll och den 13.6 har vi examen vid ÅA så det an nog hända att jag hoppar över, blir lite mycket men vi får se.
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 14:43Jag jobbar kväll och den 13.6 har vi examen vid ÅA så det an nog hända att jag hoppar över, blir lite mycket men vi får se.
Jag jobbar kväll och den 13.6 har vi examen vid ÅA så det an nog hända att jag hoppar över, blir lite mycket men vi får se.
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 19:40Hm, ska funder på saken! Kan meddel jenny oxå
Hm, ska funder på saken! Kan meddel jenny oxå
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 19:41Förresten Marina tror int ja att ja vet vem e heller ?? Måst ha komi efter ja försvann
Förresten Marina tror int ja att ja vet vem e heller ?? Måst ha komi efter ja försvann
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 21:25Jag känner ingen marina jag heller. Ida fyller år 14e och så skall vi på fottisturnering så jag tror inte jag kommer borde väl vara hemma och ställa lite baka och städa osv.
Jag känner ingen marina jag heller. Ida fyller år 14e och så skall vi på fottisturnering så jag tror inte jag kommer borde väl vara hemma och ställa lite baka och städa osv.
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 06:08Hej! Jag lovade May att jag meddelar er om att:
30.7 bjuder May till fest ute på Tornskär.
Mera information och anmälan i kafferummet avd 1.
Hon hälsade att det skulle vara mycket roligt om ni kom.
Hej! Jag lovade May att jag meddelar er om att:
30.7 bjuder May till fest ute på Tornskär.
Mera information och anmälan i kafferummet avd 1.
Hon hälsade att det skulle vara mycket roligt om ni kom.
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 19:19Låter mysigt. Måste fundera på saken och kolla arbetslistan...
Låter mysigt. Måste fundera på saken och kolla arbetslistan...
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 09:44hmm.. måste oxå kolla läget.. återkommer!!
hmm.. måste oxå kolla läget.. återkommer!!