Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumHurtbullornaHej alla
You need to log in to create posts and topics.

Jag jobbar kväll och skulle ju ändå inte kunna dricka nå vin utan chaffis.

SEPPO JOBBAR TYVÄRR=(

Hejåhå!
Nu åker jag iväg till Kreta (H)
Har börjat vakna ur dvalan som varit nästa lika lång som nallebjörnens 😉
Here I go again!!!!.......efter tre antibiotikakurer och VÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLDENS graviditetströtthet.
Inatt åker vi iväg! Sen när vi kommer hem ska

Åhh vad avis man blir själv har jag legat och spytt hela natten , tja det har kommit ur alla ändar....( det vill ni ju veta..) På mitt nattskifte tog jag emot fyra magafar, hur är det på ettan???

Ja du Mimo nu ska ni riktigt njuta och äta gott, var förs

Voj stackars zofii!!! Ja veet preciiiiis hu du känner dej!! He e fö jääävligt hade sorten! KRYA på dig!!!!!!!!

Usch och blää för magafari. Har klarat mig undan hittills men man går nog inte säker på ettan... det har varit ganska många drabbade där, både patienter och personal (t-)

Hej allihopa. Tisdag 27.5 har vi tänkt fara på vandring från avd 1. Vi träffas kl 18.00 på parkeringen vid Cronhjelmsskola. Sedan vandrar vi längs vandringsled 8-13 km. Egen matsäck tas med. Hoppas ni har lust och möjlighet att hänga med. Meddela gärna vi

Va kul jag är självklart med(t+)

kan bli kneoigt vi har nå fottboll där. då borde jag ordna både skjuts och skötare. Måste se.

Hmmm.. Jimppa har kvällsskift... måst fundera på saken.. Tror int he funkar att ha barnvagnen med... :/