Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELHej alla träningsnissar!:)
You need to log in to create posts and topics.

12

Tänkte säga hej, har precis upptäckt denna site och kanske kanske den kan hjälpa till lite med motivationen som jag aldrig haft! *s*

Någon som har några förslag till hur man klarar sig i längden, så man inte sitter där i soffan och luktar wienerbröd och

Välkommen!!

Ett tips är att tjöta mycket på forumet för bättre pepp än alla goa gummor och gubbar här har jag sällan skådat.

Ett annat är att göra en långsiktig träningsplan och lägga in den i din träningskalender så att du blir tvungen att ange om du

Tack för välkomnandet Mari!=)

Jo har läst en del på forumen och det verkar vara en bra community=) Ska försöka komma på lite långsiktiga mål och prova hur det går!

Mål är a och o för att motivera sig.
Jag skall åka Vasaloppet i vinter och det gör att jag trotsar regnet och mörkret i Göteborg oftare än tidigare. Målet jag hade i somras var att utveckals som roddare och sitta med i lagbåtar på regattorna. Sommarens må

haha....mm vasaloppet vore något, men jag ska nog börja med att inte svettas och få håll bara jag ska gå från soffan till kylen!;)

En tävling hmm...rolig ide, finns det några mindre springtävlingar? eller är det typ maraton som gäller bara?

Se till att få med kompisar och arbetskollegor på topplistan. Om man trillar för långt ner så får man höra det tills man är uppe på topp igen.
Sätt upp långsiktiga mål. Själv så kör jag Klassikern år efter år och är inne på min 3:e och målet är att kapa t

Välkommen till värmen på funbeat!

Mitt enkla råd är att inte sätta övermänskliga mål i början utan succesivt öka träningsdosen efetrhand.
Det är väldigt lätt att man går in stenhårt och sedan inte pallar hålla det tempot i längden. Då finns risken att ma

"men jag ska nog börja med att inte svettas"

Hmm...... ditt första mål kanske skulle bli att inte vara så rädd för att svettas 🙂
Välkommen

välkommen.
hitta något du tycker är skoj. finns garanterat någon sport du skulle gilla.
jag menar..det tävlas ju till och med i ostrullning och stövelkastning

"det tävlas ju till och med i ostrullning och stövelkastning "

Nu är det dags för mig att sätta ned klacken hårt och tydligt igen.
Alltså bara för att man tävlar i nåt så innebär det inte att det är en sport.
Hur skulle ni klara er här på Funbeat utan m

12