Quote from Funbeat user on 8 December 2007, 16:30Har inte finnarna "Frukastning" eller var det bara mobiltelefonkastning?
Har inte finnarna "Frukastning" eller var det bara mobiltelefonkastning?
Quote from Fredrik Närenfors on 8 December 2007, 16:38Käringkånk tror jag det heter.
Käringkånk tror jag det heter.
Quote from Funbeat user on 8 December 2007, 16:43tydligen ganska svettiga "sporter.
en inte helt ovanlig skada i stövelkastning är fraktur på C3
alltså att man bryter tredje nackkotan.kärringkånk låter dessutom ansträngande och fysiskt utmananande.
tydligen ganska svettiga "sporter.
en inte helt ovanlig skada i stövelkastning är fraktur på C3
alltså att man bryter tredje nackkotan.
kärringkånk låter dessutom ansträngande och fysiskt utmananande.
Quote from Fredrik Närenfors on 8 December 2007, 16:45Utmaningen ligger i att inte...... Nä nu ska jag vara tyst 😉
Utmaningen ligger i att inte...... Nä nu ska jag vara tyst 😉
Quote from Funbeat user on 8 December 2007, 16:45Innebär det att man inte får kasta kärringen?
Innebär det att man inte får kasta kärringen?
Quote from Funbeat user on 8 December 2007, 17:24tror inte man får kasta kärringen david. fast du kan ju starta en sådan tävling.
tror inte man får kasta kärringen david. fast du kan ju starta en sådan tävling.
Quote from Björn Eriksson on 8 December 2007, 17:47Kast med liten kärring är ju den största sporten norr om Överkalix...
http://www.youtube.com/watch?v=FyT0ZC0ZmyM
Kast med liten kärring är ju den största sporten norr om Överkalix...
Quote from Lydia Stoyanova on 9 December 2007, 14:46Jag lever på pizza & enda anledningen till att jag slipper få håll av gå till kylen är för att den är tom. Så mina tankar kanske kan vara läsvärda eftersom dom kommer från en som, till skillnad mot dom flesta på funbeat, inte vuxit upp med att springa en
Jag lever på pizza & enda anledningen till att jag slipper få håll av gå till kylen är för att den är tom. Så mina tankar kanske kan vara läsvärda eftersom dom kommer från en som, till skillnad mot dom flesta på funbeat, inte vuxit upp med att springa en
Quote from Emma Sjöberg on 10 December 2007, 10:23Hmm.. jag får intrycket av att.. tja.. jag vet inte.. driver folk med oss eller?? 😉
Pizza är rund som kostcirkeln.. mohahahahah!Frågar mej bara.. hörrö micke.. va göru i singeltråden när du är osingel.. Dina kloka frågor kan få fler förnuftiga svar om
Hmm.. jag får intrycket av att.. tja.. jag vet inte.. driver folk med oss eller?? 😉
Pizza är rund som kostcirkeln.. mohahahahah!
Frågar mej bara.. hörrö micke.. va göru i singeltråden när du är osingel.. Dina kloka frågor kan få fler förnuftiga svar om