Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:01Ja vad roligt att det inte bara var en tjuvbump av tråden! Stort grattis i förskott. (t+)
Ja vad roligt att det inte bara var en tjuvbump av tråden! Stort grattis i förskott. (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 14 April 2010, 16:02Oj, här går det undan! Grattis och lycka till. Och se nu fasen till och håll dig borta härifrån och inte få något återfall!
Oj, här går det undan! Grattis och lycka till. Och se nu fasen till och håll dig borta härifrån och inte få något återfall!
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:03Kul för dig! Känns bra (förstå mig rätt) att det finns hopp att komma ur denna grupp...
Kul för dig! Känns bra (förstå mig rätt) att det finns hopp att komma ur denna grupp...
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:03Tack elin:-).. men jag vet inte än.. men oj är han ärlig med vad han säger o jag vet vad mitt hjärta säger så är det nog klappat o klart efter ett besök från honom i helgen!!! 🙂
Edit: helena jag förstår vad du menar!!!
Tack elin:-).. men jag vet inte än.. men oj är han ärlig med vad han säger o jag vet vad mitt hjärta säger så är det nog klappat o klart efter ett besök från honom i helgen!!! 🙂
Edit: helena jag förstår vad du menar!!!
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:05Vad glad jag blir! 🙂
Vad glad jag blir! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:06*håller tummarna hårt för Sabina* (inte att du kommer att behöva det) 🙂 Ha det bra!
*håller tummarna hårt för Sabina* (inte att du kommer att behöva det) 🙂 Ha det bra!
Quote from Fredric Lagerström on 14 April 2010, 16:08Kul Sabina! Lycka till i osingellandet!!! (t+)
Kul Sabina! Lycka till i osingellandet!!! (t+)
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:10ra jobbat Sabina, tycker jag att du får hålla tummarna för oss också, så ngn mer försvinner här ifrån... klart jag inte vill att ni skall försvinna men ja... lycka till 😀
ra jobbat Sabina, tycker jag att du får hålla tummarna för oss också, så ngn mer försvinner här ifrån... klart jag inte vill att ni skall försvinna men ja... lycka till 😀
Quote from Fredric Lagerström on 14 April 2010, 16:12För oss andra är det grillafton och pommac som gäller.
För oss andra är det grillafton och pommac som gäller.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:19Sabina >>> Lycka till som osinglad !!!!
Sabina >>> Lycka till som osinglad !!!!