Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:23Pommac? Jag gillar inte Pommac, kan jag få något annat istället? 😀
Pommac? Jag gillar inte Pommac, kan jag få något annat istället? 😀
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:24Tack så jättemycket för hållna tummar o sv... men jag är inte osinglad än!!!kommer o säger efter helgen hur det blir.. om det är klart då änns än gång!!! o jag håller givetvis tummarna för ALLA att de ska lyckas osingla sig!!
Tack så jättemycket för hållna tummar o sv... men jag är inte osinglad än!!!kommer o säger efter helgen hur det blir.. om det är klart då änns än gång!!! o jag håller givetvis tummarna för ALLA att de ska lyckas osingla sig!!
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:24Elin: du kan få dela något alkoholhaltigt med mig så länge det inte är alkoläsk.
Elin: du kan få dela något alkoholhaltigt med mig så länge det inte är alkoläsk.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:27Tack Jenny. Vi kan ju börja festen redan på vägen dit. 😀
Tack Jenny. Vi kan ju börja festen redan på vägen dit. 😀
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:27Elin: YOU BET! 😀
Elin: YOU BET! 😀
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:29Jenny/Elin: På väg ner till Gbg kan jag köra.. om någon av er kör hem. 😉
Jenny/Elin: På väg ner till Gbg kan jag köra.. om någon av er kör hem. 😉
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:29vaå skall ni dela? varför då?
vaå skall ni dela? varför då?
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:29Grattis Sabina! *haller tummarna*
Grattis Sabina! *haller tummarna*
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:30Emelie: För att man inte ska dricka själv såklart!
Emelie: För att man inte ska dricka själv såklart!
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:31Tack Anna 😉
Tack Anna 😉