Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 21:08Och jag sa minst åtta som med säkerhet är närmare osingling än mig. Med lite vilja kan jag nog få ihop några till. 😀
Och jag sa minst åtta som med säkerhet är närmare osingling än mig. Med lite vilja kan jag nog få ihop några till. 😀
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 21:10va fan skall alla lämna mig ensam kvar här?
va fan skall alla lämna mig ensam kvar här?
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 21:12Nej jag kommer vara kvar länge till, oavsett vad alla andra säger.
Nej jag kommer vara kvar länge till, oavsett vad alla andra säger.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 21:13Om 8 kanonsinglar loggar ut inom kort så gör jag det också. Osingel eller ej, denna kategori blir inte densamma utan er 🙂
Om 8 kanonsinglar loggar ut inom kort så gör jag det också. Osingel eller ej, denna kategori blir inte densamma utan er 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 21:14bra Elin eller ja... trevligt för mig iaf med lite sällskap
bra Elin eller ja... trevligt för mig iaf med lite sällskap
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 21:14Nu ska vi inte gå händelserna i förväg. Jag försökte bara förklara hur långt ifrån att osingla mig som jag var. 🙂
Nu ska vi inte gå händelserna i förväg. Jag försökte bara förklara hur långt ifrån att osingla mig som jag var. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 21:16Emelie: Jag kommer hänga här både länge och väl 🙂 Så var inte orolig för att bli ensam.
Emelie: Jag kommer hänga här både länge och väl 🙂 Så var inte orolig för att bli ensam.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 21:17Lista gärna dom 8, för jag vill veta vilka det kan vara.
Lista gärna dom 8, för jag vill veta vilka det kan vara.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 21:19Äsch, dra inte för stora växlar på det där nu, jag tänker inte avslöja mina magkänslor här. 🙂
Äsch, dra inte för stora växlar på det där nu, jag tänker inte avslöja mina magkänslor här. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 21:21😀
😀