Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 21:22Elin: Har du sagt A så måste du säga B. Jag vill oxå se 🙂 Jag litar dock på dig du som är här mest och borde känna av vibbarna först,
Elin: Har du sagt A så måste du säga B. Jag vill oxå se 🙂 Jag litar dock på dig du som är här mest och borde känna av vibbarna först,
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 21:23bra Björn det känns skönt:-)
Ja kan ni lista de där 8 nu
bra Björn det känns skönt:-)
Ja kan ni lista de där 8 nu
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 21:24Nope, kommer inte ske. Det var bara ett exempel för att visa på att jag inte skulle osingla mig med mitt promenadsällskap.
Nope, kommer inte ske. Det var bara ett exempel för att visa på att jag inte skulle osingla mig med mitt promenadsällskap.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 21:31Fy Björn. Vad har vi sagt om att krossa mina illusioner? 😉
Fy Björn. Vad har vi sagt om att krossa mina illusioner? 😉
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 21:39Jessie: Haha 🙂 Trodde du var beredd på att vänta in i döden 🙂
Jessie: Haha 🙂 Trodde du var beredd på att vänta in i döden 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 21:39Åh fan Björn... Har jag sagt det? Var jag mycket full då? 😉
personal note: undrar om NU är rätt tillfälle att avslöja för pojkstackarn att mitt allra främsta motto är "ALLT! NU! Varför välja?" Hmmm.. nej, troligen inte. (H)
Åh fan Björn... Har jag sagt det? Var jag mycket full då? 😉
personal note: undrar om NU är rätt tillfälle att avslöja för pojkstackarn att mitt allra främsta motto är "ALLT! NU! Varför välja?" Hmmm.. nej, troligen inte. (H)
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 21:43Jessie: Klart du inte sagt det, jag läste kroppsspråket. Och mycket full.. inte mer än vanligt svarar jag på den frågan. haha
Jessie: Klart du inte sagt det, jag läste kroppsspråket. Och mycket full.. inte mer än vanligt svarar jag på den frågan. haha
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 21:45Fan Björn. Det har du ju nästan fullständigt rätt i! *chockad över att du vet sånt redan*
Blixteditförtydligande:
(eller.. slow motion egentligen.. shit vad fb är SEEEGT ikväll)
sånt = inte mer än vanligt!
Fan Björn. Det har du ju nästan fullständigt rätt i! *chockad över att du vet sånt redan*
Blixteditförtydligande:
(eller.. slow motion egentligen.. shit vad fb är SEEEGT ikväll)
sånt = inte mer än vanligt!
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 10:31JAG gör en Anna nu och lämnar er goa människor ett tag nu! Det är nödvändigt för min egen skull. Jag måste vara ute i solen och tanka energi. Ni vet var ni når mig och ni får gärna hålla kontakten via mail på så sätt, men från det här forumets härliga tra
JAG gör en Anna nu och lämnar er goa människor ett tag nu! Det är nödvändigt för min egen skull. Jag måste vara ute i solen och tanka energi. Ni vet var ni når mig och ni får gärna hålla kontakten via mail på så sätt, men från det här forumets härliga tra
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 10:32Ha det gått Erika och njut av solen!
Ha det gått Erika och njut av solen!