Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 19:50jenny försvinner du också då... då.. (kommer inte på ngt bra hot) ..då blir det inte bra...
jenny försvinner du också då... då.. (kommer inte på ngt bra hot) ..då blir det inte bra...
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 19:57Em: Jäklarns, där var du kraftfull!
😉
Em: Jäklarns, där var du kraftfull!
😉
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 20:00ja men vad skall man hota med då, då går jag också ur.. bra hot eller?
ja men vad skall man hota med då, då går jag också ur.. bra hot eller?
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 20:21Nja, eftersom hon ändå inte är här så påverkas hon ju inte så värst av det heller... 😉
Nja, eftersom hon ändå inte är här så påverkas hon ju inte så värst av det heller... 😉
Quote from Rasmus Olsson on 15 April 2010, 20:22Sluta jiddra sönder den här tråden nu.
Sluta jiddra sönder den här tråden nu.
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 20:24Ja tänk om någon skulle behöva nyttja den på riktigt. Då skulle det försvinna i allt svammel och ingen skulle märka något. 😀
Ja tänk om någon skulle behöva nyttja den på riktigt. Då skulle det försvinna i allt svammel och ingen skulle märka något. 😀
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 20:29*gone*
*gone*
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 07:18Så då var det ett faktum... jag är ej längre tillåten i denna tråd.. så jag säger hejdå o hoppas jag träffar på er i andra trådar!! Efter en otroligt mysig helg i uddevalla så är jag OSINGLAD 🙂
Hejdå o ettSTORT LYCKA TILL till alla andra här inne med så
Så då var det ett faktum... jag är ej längre tillåten i denna tråd.. så jag säger hejdå o hoppas jag träffar på er i andra trådar!! Efter en otroligt mysig helg i uddevalla så är jag OSINGLAD 🙂
Hejdå o ettSTORT LYCKA TILL till alla andra här inne med så
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 07:19Jättestort grattis Sabina! Vi vill INTE se dig här igen (L)
Jättestort grattis Sabina! Vi vill INTE se dig här igen (L)
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 07:21Låter härligt Sabina, grattis!! 🙂
Låter härligt Sabina, grattis!! 🙂