Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 15:52Grattis Sabina hoppas verkliegn att vi slipper se dig här;) men vi kanske ses i Uvalla ngn gång 🙂 kram
Grattis Sabina hoppas verkliegn att vi slipper se dig här;) men vi kanske ses i Uvalla ngn gång 🙂 kram
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 16:37Tack så mycket allihopp!!! jag hoppas att slippa komma tillbaka till just denna tråd.. men jag hoppas att vi ses i typ PRAT tråden.. tror det kommer vara svårt o hitta lika roliga, sköna mm människor nån annan stans!!!
tack för låtarna 😉
Anders.. d
Tack så mycket allihopp!!! jag hoppas att slippa komma tillbaka till just denna tråd.. men jag hoppas att vi ses i typ PRAT tråden.. tror det kommer vara svårt o hitta lika roliga, sköna mm människor nån annan stans!!!
tack för låtarna 😉
Anders.. d
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 16:52personligen tycker jag att du visst kan få komma om du bara är tydligt utmärkt så man vet att du inte är singel... typ nått sånt här kanske
BILD:http://annailondon.webblogg.se/images/contruction_anna_1184267688.jpg😀
personligen tycker jag att du visst kan få komma om du bara är tydligt utmärkt så man vet att du inte är singel... typ nått sånt här kanske
BILD:http://annailondon.webblogg.se/images/contruction_anna_1184267688.jpg
😀
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 16:59Grattis Sabina.
Grattis Sabina.
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 17:10Sabina: Har du inga såna kläder kan du få låna av mig! *erbjuder vänligt*
Sabina: Har du inga såna kläder kan du få låna av mig! *erbjuder vänligt*
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 20:17Ja, jag tycker också att man måste få komma på sådana trevliga aftnar och tillställningar fastän man råkat osingla sig...
Ja, jag tycker också att man måste få komma på sådana trevliga aftnar och tillställningar fastän man råkat osingla sig...
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 21:08Grattis Sabina.
Grattis Sabina.
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 21:29Det tycker jag också Sofie 🙂
Det tycker jag också Sofie 🙂
Quote from ellen olsson on 19 April 2010, 21:32Grattis Sabina! Lycka till!
Grattis Sabina! Lycka till!
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 18:51Återigen Tack såååå mycket.. ses i prattråden nånstans!! kram
Återigen Tack såååå mycket.. ses i prattråden nånstans!! kram