Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 11:32Anna: (H:)
Anna: (H:)
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 11:32Anna >> Lycka till *även om jag vet att du kommer att finnas i La Familia så jag kan hoppa på staden du bor i *
Anna >> Lycka till *även om jag vet att du kommer att finnas i La Familia så jag kan hoppa på staden du bor i *
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 11:32Ja ha... Nu ansöker jag om urträde eller nja, det gör jag ju inte egentligen för vad jag vet så är jag still Singelprinsessan 😉 Men jag överger er för ett tag och går in i gruppen Familjen La familia där jag fortsätter spamma och tramsa och lattja med st
Ja ha... Nu ansöker jag om urträde eller nja, det gör jag ju inte egentligen för vad jag vet så är jag still Singelprinsessan 😉 Men jag överger er för ett tag och går in i gruppen Familjen La familia där jag fortsätter spamma och tramsa och lattja med st
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 11:34Edit: läste lite för fort (som vanligt). Nvm
Edit: läste lite för fort (som vanligt). Nvm
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 11:34Anna: Catch you on the flip side! 😀
Anna: Catch you on the flip side! 😀
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 11:37Jenny, har: http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=2479
Jag saknar dig ju!!
Jenny, har: http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=2479
Jag saknar dig ju!!
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 11:37Eftersom mitt lilla hjärta (Anna alltså) har passat på att osingla sig, så kan ju jag ogärna hänga kvar här utan henne. (L)
Vi ses i la Familia, och jag kanske gör ett gästspel eller två med en och en annan Spoti-länk här inne. 😉
Mycket fred & kärlek
Eftersom mitt lilla hjärta (Anna alltså) har passat på att osingla sig, så kan ju jag ogärna hänga kvar här utan henne. (L)
Vi ses i la Familia, och jag kanske gör ett gästspel eller två med en och en annan Spoti-länk här inne. 😉
Mycket fred & kärlek
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 11:41Hur ska singelgruppen klara sig utan Mats att skylla på? 😉 Kanske blir frustrationen lite mindre när det upphörs att postas om ryggsmekningar till höger och vänster. 😀
Hur ska singelgruppen klara sig utan Mats att skylla på? 😉 Kanske blir frustrationen lite mindre när det upphörs att postas om ryggsmekningar till höger och vänster. 😀
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 11:42Dom far val borja skylla pa Micke istallet. 😉
Dom far val borja skylla pa Micke istallet. 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 11:43Man kan nog alltid skylla på mig ändå... 😉
Jenny, kom till la familia (a.k.a the dark side), vi har en soffa... :D(t+)
Man kan nog alltid skylla på mig ändå... 😉
Jenny, kom till la familia (a.k.a the dark side), vi har en soffa... :D(t+)