Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 11:44Jenny: vi finns ju ett stenkast bort bara ju! och La Familia vore inte familj utan dig (L)(L)(L)
Jenny: vi finns ju ett stenkast bort bara ju! och La Familia vore inte familj utan dig (L)(L)(L)
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 11:51Va då skylla på mig ... ????
Elin då ??
Sen när vart hon oskyldig ???????* sätter mig i min "Björn" med armarna i kors*
Va då skylla på mig ... ????
Elin då ??
Sen när vart hon oskyldig ???????
* sätter mig i min "Björn" med armarna i kors*
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 11:58+1 på Anna!
Såklart vi kan skylla på Micke istället. Men i La Famiglia är allt FORTFARANDE Mats fel. K?
+1 på Anna!
Såklart vi kan skylla på Micke istället. Men i La Famiglia är allt FORTFARANDE Mats fel. K?
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 11:59Jessie: Japp! (t+)
Jessie: Japp! (t+)
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 12:00Jessie: Så klart! Om det inte är snusk-Elins fel då förstås... 😉
Jessie: Så klart! Om det inte är snusk-Elins fel då förstås... 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 12:02Men hallå där Mats ... Hade du inte precis osinglat dig ... ????
Men hallå där Mats ... Hade du inte precis osinglat dig ... ????
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 12:04Micke: Det här är ju Hej då-tråden, och jag gör som Lisa Nilsson - tar ett långsamt farväl. 😉 http://open.spotify.com/track/3LuOoyDzXfVpdqNKsBMVuz
Micke: Det här är ju Hej då-tråden, och jag gör som Lisa Nilsson - tar ett långsamt farväl. 😉 http://open.spotify.com/track/3LuOoyDzXfVpdqNKsBMVuz
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 12:54Med risk för att låta tjurig, men det verkar visst som att inte alla av oss verkar "kvala in" till den nya gruppen. Tycker det känns lite trist om singelforumet ska dö ut helt och hållet nu...
Med risk för att låta tjurig, men det verkar visst som att inte alla av oss verkar "kvala in" till den nya gruppen. Tycker det känns lite trist om singelforumet ska dö ut helt och hållet nu...
Quote from Rasmus Olsson on 26 April 2010, 12:56Camilla, du är inte tjurig. Håller med om att risken finns och just nu nära.
Camilla, du är inte tjurig. Håller med om att risken finns och just nu nära.
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 12:58Hur menar du nu Camilla?
De enda som gar ur denna gruppen ar ju osinglarna, och vi *ler* kvalar ju inte in i denna gruppen. Men eftersom vi vill halla kontakten med alla finns det en till grupp for singlar och osinglar eftersom alla ar ett himla trevlig
Hur menar du nu Camilla?
De enda som gar ur denna gruppen ar ju osinglarna, och vi *ler* kvalar ju inte in i denna gruppen. Men eftersom vi vill halla kontakten med alla finns det en till grupp for singlar och osinglar eftersom alla ar ett himla trevlig