Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

I hjartat kanske. Men inte tekniskt sett...

Skulle jag saga.

Äsch, nu får jag göra som politikerna när de gjort fel, göra en pudel... Man ska inte skriva inlägg här när man precis haft jobbiga och irriterande möten på jobbet, då blir det baaara fel. Ber härmed ödmjukast om ursäkt för mina sur-kärring-inlägg här ova

Camilla. Ho Ho. Jag är still singel och du har nu fått en inbjudan... Nu har vi som sagt bara en tråd till att försöka hålla rätt på 😉

Så come join the dark side 😉

voff, vacker tass så får pudeln en kraaaaaam 😀

😉

Åh tack Håkan, hur kunde du veta att det var precis vad jag behövde idag 🙂

Känns lite som den här gruppen kvittar.

varför då Eva?

Det är med en dyster, fast ändå jävligt glad betoning jag skriver detta. Då finnsdet jyu alltså chans för oss andra att träffa någon också 🙂 Grattis till er alla!!!hoppas att vi blir bjudna på bröllopet 😀

Det har inget med det att göra. Tycker att det är gör kul att folk hittar någon att tycka om och kanske leva med. Att jag funderar på att gå ur har andra orsaker.

Ja, alltså, utan att kunna definiera min relationsstatus på något särskilt tydligt sätt måste jag nog erkänna att jag nog knappast kan betraktas som särskilt singel som det ser ut i dagsläget. Det är så att säga inte särskilt öppet för förslag åtminstone

Att man alltid ska behöva vara pucktvåa. 😉

Av hänsyn till etikettskrivare och boxstoppare tänkte jag ta och göra sorti för att göra vardagen lite enklare. Jag har lovat bort mig själv och parkerat mitt (L) på Bondegatan så nu går jag vidare och fortsätt