Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 13:14I hjartat kanske. Men inte tekniskt sett...
Skulle jag saga.
I hjartat kanske. Men inte tekniskt sett...
Skulle jag saga.
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 13:41Äsch, nu får jag göra som politikerna när de gjort fel, göra en pudel... Man ska inte skriva inlägg här när man precis haft jobbiga och irriterande möten på jobbet, då blir det baaara fel. Ber härmed ödmjukast om ursäkt för mina sur-kärring-inlägg här ova
Äsch, nu får jag göra som politikerna när de gjort fel, göra en pudel... Man ska inte skriva inlägg här när man precis haft jobbiga och irriterande möten på jobbet, då blir det baaara fel. Ber härmed ödmjukast om ursäkt för mina sur-kärring-inlägg här ova
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 13:43Camilla. Ho Ho. Jag är still singel och du har nu fått en inbjudan... Nu har vi som sagt bara en tråd till att försöka hålla rätt på 😉
Så come join the dark side 😉
Camilla. Ho Ho. Jag är still singel och du har nu fått en inbjudan... Nu har vi som sagt bara en tråd till att försöka hålla rätt på 😉
Så come join the dark side 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 14:42voff, vacker tass så får pudeln en kraaaaaam 😀
😉
voff, vacker tass så får pudeln en kraaaaaam 😀
😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 15:18Åh tack Håkan, hur kunde du veta att det var precis vad jag behövde idag 🙂
Åh tack Håkan, hur kunde du veta att det var precis vad jag behövde idag 🙂
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 17:44Känns lite som den här gruppen kvittar.
Känns lite som den här gruppen kvittar.
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 19:14varför då Eva?
Det är med en dyster, fast ändå jävligt glad betoning jag skriver detta. Då finnsdet jyu alltså chans för oss andra att träffa någon också 🙂 Grattis till er alla!!!hoppas att vi blir bjudna på bröllopet 😀
varför då Eva?
Det är med en dyster, fast ändå jävligt glad betoning jag skriver detta. Då finnsdet jyu alltså chans för oss andra att träffa någon också 🙂 Grattis till er alla!!!hoppas att vi blir bjudna på bröllopet 😀
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 19:21Det har inget med det att göra. Tycker att det är gör kul att folk hittar någon att tycka om och kanske leva med. Att jag funderar på att gå ur har andra orsaker.
Det har inget med det att göra. Tycker att det är gör kul att folk hittar någon att tycka om och kanske leva med. Att jag funderar på att gå ur har andra orsaker.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 23:48Ja, alltså, utan att kunna definiera min relationsstatus på något särskilt tydligt sätt måste jag nog erkänna att jag nog knappast kan betraktas som särskilt singel som det ser ut i dagsläget. Det är så att säga inte särskilt öppet för förslag åtminstone
Ja, alltså, utan att kunna definiera min relationsstatus på något särskilt tydligt sätt måste jag nog erkänna att jag nog knappast kan betraktas som särskilt singel som det ser ut i dagsläget. Det är så att säga inte särskilt öppet för förslag åtminstone
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 23:56Att man alltid ska behöva vara pucktvåa. 😉
Av hänsyn till etikettskrivare och boxstoppare tänkte jag ta och göra sorti för att göra vardagen lite enklare. Jag har lovat bort mig själv och parkerat mitt (L) på Bondegatan så nu går jag vidare och fortsätt
Att man alltid ska behöva vara pucktvåa. 😉
Av hänsyn till etikettskrivare och boxstoppare tänkte jag ta och göra sorti för att göra vardagen lite enklare. Jag har lovat bort mig själv och parkerat mitt (L) på Bondegatan så nu går jag vidare och fortsätt