Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 00:51GRATTIS! (L)
(men var det verkligen nödvändigt att ta sån tid på sig för att komma fram till något som syntes på max tio sekunder från att jag kom in på Kvarnen för några helger sen? 😉 )
GRATTIS! (L)
(men var det verkligen nödvändigt att ta sån tid på sig för att komma fram till något som syntes på max tio sekunder från att jag kom in på Kvarnen för några helger sen? 😉 )
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 00:54Grattis! *schasar iväg de lyckliga tu till la Familia*
Jessie:De väntade säkert av hänsyn till alla oss andra som inte var där, eller vart blinda på forumet... 😉
Grattis! *schasar iväg de lyckliga tu till la Familia*
Jessie:De väntade säkert av hänsyn till alla oss andra som inte var där, eller vart blinda på forumet... 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 06:27Grattis!!!
Rysligt vad det börjar bli tomt här inne... tur det kommit lite nytt folk:-)
Grattis!!!
Rysligt vad det börjar bli tomt här inne... tur det kommit lite nytt folk:-)
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 06:36Fredrik o Elin - Happy for you (L)
Fredrik o Elin - Happy for you (L)
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 07:13Fredrik & Elin >> (t+) Vi syns på La Familia !!!!
Jessie >> Det var inte bara du som såg de två nykära tonåringarna ...
Hade varit mindre uppenbart om de ha de haft en 4x4 m stor blinkande neonskylt
Fredrik & Elin >> (t+) Vi syns på La Familia !!!!
Jessie >> Det var inte bara du som såg de två nykära tonåringarna ...
Hade varit mindre uppenbart om de ha de haft en 4x4 m stor blinkande neonskylt
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 07:24Efter glada tillrop och lite pushande i La Familia så säger jag hejdå med en tår. Efter dygnetruntdejtande i två veckor (drygt) så uppfyller jag nog inte kraven för att få vara delaktig i denna grupp. Det är också en stor anledning till att jag varit så
Efter glada tillrop och lite pushande i La Familia så säger jag hejdå med en tår. Efter dygnetruntdejtande i två veckor (drygt) så uppfyller jag nog inte kraven för att få vara delaktig i denna grupp. Det är också en stor anledning till att jag varit så
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 07:27Grattis Elin och Fredrik!
Grattis Daniel!
Va kul 🙂
Grattis Elin och Fredrik!
Grattis Daniel!
Va kul 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 07:28Grattis till alla 😀 (L)
Grattis till alla 😀 (L)
Quote from Rasmus Olsson on 4 May 2010, 07:30Lycka till!
Lycka till!
Quote from Fredric Lagerström on 4 May 2010, 07:34Ja, jag gratulerar er med Elin och Fredrik! Vad skoj!
Daniel med såklart. (t+)
Ja, jag gratulerar er med Elin och Fredrik! Vad skoj!
Daniel med såklart. (t+)