Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 07:35Grattis Daniel !!!!
Grattis Daniel !!!!
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 07:36Micke: Du ser - jag KAN se skyltar! *ser strålande glad ut* Ja alltså, om de är tillräckligt tydliga. Samt framför mig och inte bredvid mig? Eller hur var det nu... Ja, ehm. *byter tråd istället*
Micke: Du ser - jag KAN se skyltar! *ser strålande glad ut* Ja alltså, om de är tillräckligt tydliga. Samt framför mig och inte bredvid mig? Eller hur var det nu... Ja, ehm. *byter tråd istället*
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 07:47Shit vad ni håller på på nätterna! *gäsp* *dricker en klunk kaffe*
Ok. Elin och Fredrik: Det här kommer väl knappast som en överraskning, så jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag är glad för er bådas skull. (L)
Daniel: Underbart Daniel! 🙂 Kram
Shit vad ni håller på på nätterna! *gäsp* *dricker en klunk kaffe*
Ok. Elin och Fredrik: Det här kommer väl knappast som en överraskning, så jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag är glad för er bådas skull. (L)
Daniel: Underbart Daniel! 🙂 Kram
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 07:57Jessie >> Nej det kan du INTE .... Det var jag som pekade och sa" titta de försöker dölja att de håller handen! Visst ser de gulliga ut ?"
Sen så var det svårt att missa en viss dams leende.... Kunde ha gjort reklam för Pepsodent i en nattsvart grotta me
Jessie >> Nej det kan du INTE .... Det var jag som pekade och sa" titta de försöker dölja att de håller handen! Visst ser de gulliga ut ?"
Sen så var det svårt att missa en viss dams leende.... Kunde ha gjort reklam för Pepsodent i en nattsvart grotta me
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 08:01Micke darling. Klart jag hade sett det direkt när vi klev in genom dörrn att det var nåt på G där! (men jag har hört att män gillar att känna sig smartare, även när de inte är det?) OM jag mot all förmodan fick dig att tro att jag inte noterat det redan s
Micke darling. Klart jag hade sett det direkt när vi klev in genom dörrn att det var nåt på G där! (men jag har hört att män gillar att känna sig smartare, även när de inte är det?) OM jag mot all förmodan fick dig att tro att jag inte noterat det redan s
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 08:25Jessie >> Vi vet redan att du är snäll !!!!
Jessie >> Vi vet redan att du är snäll !!!!
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 08:26Ja Micke, men visst var det även lite FÖRSYNT av mig att inte skriva dig på näsan att jag redan hade koll? *ser nu MYCKET stolt ut*
Ja Micke, men visst var det även lite FÖRSYNT av mig att inte skriva dig på näsan att jag redan hade koll? *ser nu MYCKET stolt ut*
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 10:03Hehe, tack snälla ni, vad söta ni är. Tur att omgivningen uppfattar ens plakat innan man ens själv har hunnit göra det. 😉
Det finns väl en och annan praktikalitet att ta itu med här men problem är som bekant till för att lösas. (t+)
*knallar iväg och s
Hehe, tack snälla ni, vad söta ni är. Tur att omgivningen uppfattar ens plakat innan man ens själv har hunnit göra det. 😉
Det finns väl en och annan praktikalitet att ta itu med här men problem är som bekant till för att lösas. (t+)
*knallar iväg och s
Quote from Rasmus Olsson on 4 May 2010, 10:16Det heter inte problem, det heter utmaningar. Jag har också en utmaning att bemästra.
Det heter inte problem, det heter utmaningar. Jag har också en utmaning att bemästra.
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 10:19Åh, vad härligt Elin och Fredrik 🙂 Men precis som Jessie och Micke redan sagt, vi som var med på Kvarnen har nog bara gått och väntat på det här 😉
Åh, vad härligt Elin och Fredrik 🙂 Men precis som Jessie och Micke redan sagt, vi som var med på Kvarnen har nog bara gått och väntat på det här 😉