Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 12:59Camilla >> Jag finns ju kvar här ... *vinkar *
Camilla >> Jag finns ju kvar här ... *vinkar *
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 13:00Det jag i så fall menade att vissa av oss då mao inte räknas som ett trevligt gäng eftersom man tydligen inte blir varken inbjuden eller accepterad... Men jag har väl kanske inte skvalat tillräckligt mycket här för att kvalificera mig och med detta antar
Det jag i så fall menade att vissa av oss då mao inte räknas som ett trevligt gäng eftersom man tydligen inte blir varken inbjuden eller accepterad... Men jag har väl kanske inte skvalat tillräckligt mycket här för att kvalificera mig och med detta antar
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 13:01Jag havdrar fortfarande att anda mojligheten att ta dod pa singelgruppen ar att alla osinglar sig. (t+)
Att det ar ett par av de mest aktiva som just nu ar pa vag ut kanske minskar antalet inlagg, men det ar ju upp till singlarna att motarbeta!
Jag havdrar fortfarande att anda mojligheten att ta dod pa singelgruppen ar att alla osinglar sig. (t+)
Att det ar ett par av de mest aktiva som just nu ar pa vag ut kanske minskar antalet inlagg, men det ar ju upp till singlarna att motarbeta!
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 13:02Men Camilla. Sessis är ju på lunch? Kan det inte vara därför du inte blivit insläppt än? För visst måste väl hon godkänna? *fick för mig*
Men Camilla. Sessis är ju på lunch? Kan det inte vara därför du inte blivit insläppt än? För visst måste väl hon godkänna? *fick för mig*
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 13:03Camilla, ja NU surar du faktiskt.
Hur 17 kan du tro att vi kan bjuda in alla i gruppen utan att missa nagon? Det tycker jag inte ar "feasible".
Och sedan ar Sessan pa lunch nu, sa hon har svart att acceptera nya medlemmar da.....
Camilla, ja NU surar du faktiskt.
Hur 17 kan du tro att vi kan bjuda in alla i gruppen utan att missa nagon? Det tycker jag inte ar "feasible".
Och sedan ar Sessan pa lunch nu, sa hon har svart att acceptera nya medlemmar da.....
Quote from Rasmus Olsson on 26 April 2010, 13:03Men Camilla, det är bara att ansöka om delaktighet!
Eller?
Men Camilla, det är bara att ansöka om delaktighet!
Eller?
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 13:04Pssst Anna. JAG sa det nog BÄTTRE än du, faktiskt. *stooort leende*
Pssst Anna. JAG sa det nog BÄTTRE än du, faktiskt. *stooort leende*
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 13:07Em N >> Varför sura ... ? Det är ju bara måndag !!!
Camilla >> Det fixar sig ... *Bruse & Micke stöttar dig under tiden*
Em N >> Varför sura ... ? Det är ju bara måndag !!!
Camilla >> Det fixar sig ... *Bruse & Micke stöttar dig under tiden*
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 13:09Jessie: iaf snabbare 😉
Jessie: iaf snabbare 😉
Quote from Rasmus Olsson on 26 April 2010, 13:12En fråga Anna, kan en person i ett par vara singel å den andra osingel?
En fråga Anna, kan en person i ett par vara singel å den andra osingel?