Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fredrik: Eller så bevisade jag att det faktiskt är svårt att vara tydlig i sitt språk. (Fast för att förstå det där måste man ha läst i en annan tråd innan jag ninjade bort mina inlägg, så vi släpper det. Du verkar redan ha svårt att hänga med...) 😉

Var

En av HiQ-konsulterna på jobbet bjöd in oss till HiQs AW. Ibland är man lättlurad. 😉

(t+) Hoppas ni hade trevligt! 🙂

Fan, så bra konsulter har vi aldrig på vårt jobb. Vi får godis till jul och påsk, that´s it... Snåla jävlar 😉

Jodå, det var väl trevligt men det drällde ju inte direkt av välutbildade singeltjejer. 😉

Camilla: Vi fick jul- och påskgodis också. 🙂

ååååå, vad kul Sofie... och jag vet vem han ääääär för jag satt mellan två fnitterFior på Kvarnen den där kvällen...

😀

Fan Fredrik, jag måste nog ta mig ett allvarligt snack med våra konsulter på måndag 😉

Hhmmm Håkan, jag kan ha fel, men jag tror faktiskt det är en annan än den det fnittrades om på Kvarnen-kvällen. Rätta mig gärna om jag har fel Sofie 🙂

Och just det, sååå glad för din skull Sofie!

Har ni inga från HiQ?

Nej tyvärr, får snacka med cheferna lite nästa gång det ska tas in konsulter och se till att de kommer från "rätt" ställe då mao, haha