Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 13:11vem har sagt att det skall vara motvind, i bästa(värsta)fall får du vara med på cirkelträningen 😀
vem har sagt att det skall vara motvind, i bästa(värsta)fall får du vara med på cirkelträningen 😀
Quote from ellen olsson on 7 May 2010, 13:21Jag kan sitta och fika och titta på. Vad gäller motvinden så såg jag nog fel. Däremot har SMHI återgått till att rita ut regnmoln. 🙁
Jag kan sitta och fika och titta på. Vad gäller motvinden så såg jag nog fel. Däremot har SMHI återgått till att rita ut regnmoln. 🙁
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 13:25sick nötter (på SMHI) jaja som jag skrev till... hmm någon 🙂 det finns buss, bil, tåg, flyg möjligheter till Halmstad också 😀
sick nötter (på SMHI) jaja som jag skrev till... hmm någon 🙂 det finns buss, bil, tåg, flyg möjligheter till Halmstad också 😀
Quote from ellen olsson on 7 May 2010, 13:29Prognosen kan ändras. Jag bestämmer ingenting nu. 🙂
Prognosen kan ändras. Jag bestämmer ingenting nu. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 14:06Bruse,
men du, särskrivningar brukar ju inte du syssla med ... 😉
Bruse,
men du, särskrivningar brukar ju inte du syssla med ... 😉
Quote from Rasmus Olsson on 7 May 2010, 14:08Håkan, syftar du på särskrevningen?
Håkan, syftar du på särskrevningen?
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 16:03Bruse,
syftar på den här meningen;>Nu fick jag semestern beviljad, fyra dagar! blir sex dagar i Skåneland.
😀
Bruse,
syftar på den här meningen;
>Nu fick jag semestern beviljad, fyra dagar! blir sex dagar i Skåneland.
😀
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 16:13Åh ack, nu lämnar jag er också, jag har hittat min skönhet, må ni försmäkta i er ensamhet. 😉
BILD:http://img232.imageshack.us/img232/6935/img2771c.jpg
Äsch, jag är fortfarande singel, men nu med cykel, och jag är så jävla glad! Woho!
Nu måste jag bara
Åh ack, nu lämnar jag er också, jag har hittat min skönhet, må ni försmäkta i er ensamhet. 😉
BILD:http://img232.imageshack.us/img232/6935/img2771c.jpg
Äsch, jag är fortfarande singel, men nu med cykel, och jag är så jävla glad! Woho!
Nu måste jag bara
Quote from Rasmus Olsson on 7 May 2010, 16:14Håkan, att jag ska behöva förklara att jag 1) förstod skämtet och 2) att jag skämtade tillbaka med en medveten felskrivning.
Är du en kvinna Håkan?
Håkan, att jag ska behöva förklara att jag 1) förstod skämtet och 2) att jag skämtade tillbaka med en medveten felskrivning.
Är du en kvinna Håkan?
Quote from Fredric Lagerström on 7 May 2010, 16:19Wow Kalle. En sån snygging!
Kör hårt! 😉
Wow Kalle. En sån snygging!
Kör hårt! 😉