Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 16:34Tack fina ni...!
Håkan och Camilla: Camilla har rätt... (H)
Tack fina ni...!
Håkan och Camilla: Camilla har rätt... (H)
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 17:03Kalle (L) Grattis till skönheten
Kalle (L) Grattis till skönheten
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 18:42Kalle: Förstår precis hur du känner det! Visst är det svårt att inte älska sin cykel? 😉 Hoppas ni får det bra på vägarna ihop!
Kalle: Förstår precis hur du känner det! Visst är det svårt att inte älska sin cykel? 😉 Hoppas ni får det bra på vägarna ihop!
Quote from Rasmus Olsson on 7 May 2010, 19:12Jag höll på och bli brädad av en vit Merida...
Jag höll på och bli brädad av en vit Merida...
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 19:16Shit... Mår du bra, Bruse? Måste ha varit en chock för dig? *kramar om* (L) 😉
Shit... Mår du bra, Bruse? Måste ha varit en chock för dig? *kramar om* (L) 😉
Quote from Rasmus Olsson on 7 May 2010, 19:17Det var lite krisigt ett tag, men efter att den blev smutsig var den inte älsklig längre.
Får väl sparka den på fälgen om 18 dagar och 21 timmar.
Det var lite krisigt ett tag, men efter att den blev smutsig var den inte älsklig längre.
Får väl sparka den på fälgen om 18 dagar och 21 timmar.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 19:19*asg* (t+)
*asg* (t+)
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 19:20Vad härligt att höra att det går så bra för så många på (L)-fronten!
Den gamla klyschan "när man som minst anar det" har slagit in och jag har faktiskt också gott och osinglat mig. Lite läskigt men alldeles underbart.
Ta hand om er allihop och på återse
Vad härligt att höra att det går så bra för så många på (L)-fronten!
Den gamla klyschan "när man som minst anar det" har slagit in och jag har faktiskt också gott och osinglat mig. Lite läskigt men alldeles underbart.
Ta hand om er allihop och på återse
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 19:24Anna! Grattis, det blev en kort stund här i forumet. Lycka till (L)
Anna! Grattis, det blev en kort stund här i forumet. Lycka till (L)
Quote from ellen olsson on 8 May 2010, 19:24Kul! Lycka till, Anna!
Kul! Lycka till, Anna!