Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 12:52Lycka till tjejer!
Lycka till tjejer!
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 12:57Hej då!!!!
Hej då!!!!
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 13:04Hej då på er alla singlar, jag sticker iväg en stund jag med.
Tänker skaffa mig ett liv nu igen 😉Vi hörs en annan dag och en annan gång.
You know where to reach me! 😀
Hej då på er alla singlar, jag sticker iväg en stund jag med.
Tänker skaffa mig ett liv nu igen 😉
Vi hörs en annan dag och en annan gång.
You know where to reach me! 😀
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 11:50*tassar iväg ljudlöst och försvinner i mörkret utan att se sig om*
*tassar iväg ljudlöst och försvinner i mörkret utan att se sig om*
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 11:51K(j)enny >>> Något du vill berätta ?? Har jag missat nåt igen ?
K(j)enny >>> Något du vill berätta ?? Har jag missat nåt igen ?
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 12:01Gör ett nytt försök och den här gången väljer jag att inte vända mig om... Ni vet var ni når mig.
Gör ett nytt försök och den här gången väljer jag att inte vända mig om... Ni vet var ni når mig.
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 12:33Kenny: Vad nu???
Kenny: Vad nu???
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 22:11citat Kenny; *tassar iväg ljudlöst och försvinner i mörkret utan att se sig om*
and there goes another one
🙁
citat Kenny; *tassar iväg ljudlöst och försvinner i mörkret utan att se sig om*
and there goes another one
🙁
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 00:42Både sessan och jenny.. stor förlust för singelforumet.
Ha det gott båda två
Både sessan och jenny.. stor förlust för singelforumet.
Ha det gott båda två
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 22:52Hejdå alla singlar, nu drar jag mig ur..
Inte för att jag har osinglat mig, men behöver dra mig undan ett tag o reflektera över en del... .... ....
(L) till er.
Hejdå alla singlar, nu drar jag mig ur..
Inte för att jag har osinglat mig, men behöver dra mig undan ett tag o reflektera över en del... .... ....
(L) till er.