Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2010, 19:26Men Anna, här går det undan! Grattis, hoppas vi inte ses mer 😉
Men Anna, här går det undan! Grattis, hoppas vi inte ses mer 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 19:35Anna- (t+)
Anna- (t+)
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 19:38Grattis Anna 😀
Grattis Anna 😀
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 03:28Ja det är ju nu så att det är inte bättre än att jag mot min vilja måste erkänna att jag idag bad att få tillbaka "frågachanslappen" och suddade ut krysset i kanskerutan och kryssade i jarutan istället. Har träffat en man som är så bra att jag är dum om j
Ja det är ju nu så att det är inte bättre än att jag mot min vilja måste erkänna att jag idag bad att få tillbaka "frågachanslappen" och suddade ut krysset i kanskerutan och kryssade i jarutan istället. Har träffat en man som är så bra att jag är dum om j
Quote from ellen olsson on 9 May 2010, 07:11Grattis och lycka till, Karin!
Grattis och lycka till, Karin!
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 09:08Här osinglas det till höger och vänster ser jag! Grattis allihopa! 😀
Här osinglas det till höger och vänster ser jag! Grattis allihopa! 😀
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 10:00Grattis Karin 🙂
Grattis Karin 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 10:08grattis o lycka till Karin:-)
grattis o lycka till Karin:-)
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 10:38Jaha nu var det min tur då, nej jag är fortfarande singel, men jag måste ta tag i mitt liv.
Kan väl inte direkt säga att det hänt så mycket det senaste som gör att jag måste lämnar er, men det är väl just det, det händer inte så mycket för att jag kansk
Jaha nu var det min tur då, nej jag är fortfarande singel, men jag måste ta tag i mitt liv.
Kan väl inte direkt säga att det hänt så mycket det senaste som gör att jag måste lämnar er, men det är väl just det, det händer inte så mycket för att jag kansk
Quote from Rasmus Olsson on 9 May 2010, 10:40Emelie, du kommer att vara saknad.
Emelie, du kommer att vara saknad.