Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 22:55Lev väl
och tänk på att det finns en gräns mellan reflektion
och grubbel
🙂
Lev väl
och tänk på att det finns en gräns mellan reflektion
och grubbel
🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 22:59kram Yvonne, och glöm inte att ibland är det bra att förtränga funderingarna bara.
(L)
kram Yvonne, och glöm inte att ibland är det bra att förtränga funderingarna bara.
(L)
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 23:40Tråkigt för oss Yvonne, men hoppas att du kommer fram till något vettigt med dina reflektioner och att det får dig att må om möjligt ännu bättre *kram*
Tråkigt för oss Yvonne, men hoppas att du kommer fram till något vettigt med dina reflektioner och att det får dig att må om möjligt ännu bättre *kram*
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 23:46Yvonne, du vet var jag finns om det är nåt och vi är ju här och välkomnar dig tillbaka igen när du vill!
*kraaaam*
Yvonne, du vet var jag finns om det är nåt och vi är ju här och välkomnar dig tillbaka igen när du vill!
*kraaaam*
Quote from Rasmus Olsson on 21 May 2010, 07:06Men Yvonne, lämna mig inte här!
Men Yvonne, lämna mig inte här!
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 10:15Må så gott Yvonne, hoppas se dig igen! Kramar till dig.
Må så gott Yvonne, hoppas se dig igen! Kramar till dig.
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 16:57Yvonne: Ha det trevligt och mysigt 🙂
Yvonne: Ha det trevligt och mysigt 🙂
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 17:16Hmm... jag lommar väl iväg till La Familia nu...
Hmm... jag lommar väl iväg till La Familia nu...
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 17:38Grattis Maria! (t+) och välkommen till familjen!
Grattis Maria! (t+) och välkommen till familjen!
Quote from ellen olsson on 5 June 2010, 17:54Grattis! 🙂
Grattis! 🙂