Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 21:56Jag hänger kvar här, om det inte händer nåt så jag inte får vara med 😉
Deal?
Jag hänger kvar här, om det inte händer nåt så jag inte får vara med 😉
Deal?
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 22:03Jag säger samma som Helena och Camilla. Även om det är lite lugnt här just nu, så trivs jag här.
Camilla, har du nåt du vill berätta för oss? Menar du att du håller på och okvalificerar dig? 🙂
Jag säger samma som Helena och Camilla. Även om det är lite lugnt här just nu, så trivs jag här.
Camilla, har du nåt du vill berätta för oss? Menar du att du håller på och okvalificerar dig? 🙂
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 22:05Nä men man kan väl få drömma om det 😉
Nä men man kan väl få drömma om det 😉
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 22:09Helt rätt, Camilla.. plötsligt händer det
hoppas jag
Helt rätt, Camilla.. plötsligt händer det
hoppas jag
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 22:35Själklart är det upp till var och en om man vill vara kvar, men det är tråkigt tycker jag om någon/några ska försöka få folk att flytta från singelgruppen till Famillia. Alla tycker inte att Famillia är bättre. Det är väl bättre att var och en får avgöra
Själklart är det upp till var och en om man vill vara kvar, men det är tråkigt tycker jag om någon/några ska försöka få folk att flytta från singelgruppen till Famillia. Alla tycker inte att Famillia är bättre. Det är väl bättre att var och en får avgöra
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 22:36ironi gott folk...
ironi gott folk...
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 05:24Tobbe: Det är klart jag fattade att du försökte driva med mig. Men det jag inte fattar är varför DU sen inte begriper helt vanlig standard ironi när jag driver med dig tillbaka och vrider det en, två eller fem varv till? DET är för mig obegripligt. Allvar
Tobbe: Det är klart jag fattade att du försökte driva med mig. Men det jag inte fattar är varför DU sen inte begriper helt vanlig standard ironi när jag driver med dig tillbaka och vrider det en, två eller fem varv till? DET är för mig obegripligt. Allvar
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 08:21Det är nackdelen med att vara ironisk genom att förmedla det via text. Då en del av ironi är även hur det framförs. Själva orden är inte alltid lika viktiga.
Så man ska vara försiktig med ironi när man skriver. Det är lätt att bli missförstådd och uppfatt
Det är nackdelen med att vara ironisk genom att förmedla det via text. Då en del av ironi är även hur det framförs. Själva orden är inte alltid lika viktiga.
Så man ska vara försiktig med ironi när man skriver. Det är lätt att bli missförstådd och uppfatt
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 08:49Kan ni inte bara utgå ifrån att jag ALLTID är (minst!) liiite ironisk om jag inte skriver ALLVARLIGT TALAT eller SERIÖST i mina inlägg då? Snääälla?
Jag tillhör ju faktiskt den ironiska generationen. (H)
Kan ni inte bara utgå ifrån att jag ALLTID är (minst!) liiite ironisk om jag inte skriver ALLVARLIGT TALAT eller SERIÖST i mina inlägg då? Snääälla?
Jag tillhör ju faktiskt den ironiska generationen. (H)
Quote from Jonny Persson on 17 November 2010, 09:02Jessie: Jag utgår från att du är ironisk när du säger att du inte gillar chokladtomtar och skickar omgående ett lass mot obygden.
Jessie: Jag utgår från att du är ironisk när du säger att du inte gillar chokladtomtar och skickar omgående ett lass mot obygden.