Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 22:28Tobbe: Nä, nu lär du bestämma dig?
Antingen ÄR du ett kap som du brukar hävda och då är ju ALLA dumma som inte nappar. Eller... så är du INTE ett kap och ptjaa.. då är jag iaf inte dummare än vanligt. *skrattar*Fast här kommer ett mycket tydligt plakat
Tobbe: Nä, nu lär du bestämma dig?
Antingen ÄR du ett kap som du brukar hävda och då är ju ALLA dumma som inte nappar. Eller... så är du INTE ett kap och ptjaa.. då är jag iaf inte dummare än vanligt. *skrattar*
Fast här kommer ett mycket tydligt plakat
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 07:49Vad är ditt problem Jessie???
Jag börjar bli trött på dina små påhopp...
För det första...JAG är ingen Masjävel...
Sedan är det väl upp till mig om jag vill skaffa fler vänner eller ej...
Jag är inte den som MÅSTE ha folk omkring hela tiden och få bekr
Vad är ditt problem Jessie???
Jag börjar bli trött på dina små påhopp...
För det första...JAG är ingen Masjävel...
Sedan är det väl upp till mig om jag vill skaffa fler vänner eller ej...
Jag är inte den som MÅSTE ha folk omkring hela tiden och få bekr
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 11:53otydliga plakat:
Tobbe: Akta dig du så inte "gammgäddan" hugger....
Tobbe: Yes dear. BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/arms.gifSen fattade jag inte behovet av ett tydligt offentligt plakat. Vill ni ha kärleksgnabb kan ni väl PMa priva
otydliga plakat:
Tobbe: Akta dig du så inte "gammgäddan" hugger....
Tobbe: Yes dear. BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/arms.gif
Sen fattade jag inte behovet av ett tydligt offentligt plakat. Vill ni ha kärleksgnabb kan ni väl PMa priva
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 12:59Tobbe: Det där var egentligen inget påhopp på dig utan det är som jag på fullaste allvar har uppfattat dalfolket och du faller inte utanför mallen på just den här punkten tycks det?
Men okej, du har absolut en poäng, jag ska sluta triggas av sånt du skri
Tobbe: Det där var egentligen inget påhopp på dig utan det är som jag på fullaste allvar har uppfattat dalfolket och du faller inte utanför mallen på just den här punkten tycks det?
Men okej, du har absolut en poäng, jag ska sluta triggas av sånt du skri
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 14:31Jag har läst igenom det som jag skrivit och jag får inte ihop det med ditt svar... Så jag vet inte om du läser något som jag inte ser att jag skrivit...
Jaja...jag försökte driva med dig med Jessie...men varje gång man försöker det så får du en knäpp och
Jag har läst igenom det som jag skrivit och jag får inte ihop det med ditt svar... Så jag vet inte om du läser något som jag inte ser att jag skrivit...
Jaja...jag försökte driva med dig med Jessie...men varje gång man försöker det så får du en knäpp och
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 15:10Tobias: Tack för kramen 🙂
Tobias: Tack för kramen 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 16 November 2010, 18:07Du får ha det bra Tobias! Jag tycker du skriver bra och det här med
snuset häromdagen var inte menat mot dej. Jag visste inte att du höll på att sluta.
Du får ha det bra Tobias! Jag tycker du skriver bra och det här med
snuset häromdagen var inte menat mot dej. Jag visste inte att du höll på att sluta.
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 18:59Men…men…Tobias…drar du nu? 🙁
Skidlägret då??
Snön ligger ju vit över dalarna… 🙂
Men…men…Tobias…drar du nu? 🙁
Skidlägret då??
Snön ligger ju vit över dalarna… 🙂
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 19:19Kan vi inte alla dra till La Familia eftersom det är så mycket trevligare där? Ska vi säga hej då allihop här, hänga i La Familia i någon månad för att sedan börja skriva i Singelforumet igen? Det har ju funkat förr...
Jag tycker att det går troll på fle
Kan vi inte alla dra till La Familia eftersom det är så mycket trevligare där? Ska vi säga hej då allihop här, hänga i La Familia i någon månad för att sedan börja skriva i Singelforumet igen? Det har ju funkat förr...
Jag tycker att det går troll på fle
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 19:39Jag trivs bra här och stannar kvar. Har visserligen inte varit så mycket i Famillia, men tycker inte famillia är trevligare än Singel.
Jag trivs bra här och stannar kvar. Har visserligen inte varit så mycket i Famillia, men tycker inte famillia är trevligare än Singel.