Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tobbe: Nä, nu lär du bestämma dig?
Antingen ÄR du ett kap som du brukar hävda och då är ju ALLA dumma som inte nappar. Eller... så är du INTE ett kap och ptjaa.. då är jag iaf inte dummare än vanligt. *skrattar*

Fast här kommer ett mycket tydligt plakat

Vad är ditt problem Jessie???

Jag börjar bli trött på dina små påhopp...

För det första...JAG är ingen Masjävel...
Sedan är det väl upp till mig om jag vill skaffa fler vänner eller ej...
Jag är inte den som MÅSTE ha folk omkring hela tiden och få bekr

otydliga plakat:
Tobbe: Akta dig du så inte "gammgäddan" hugger....
Tobbe: Yes dear. BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/arms.gif

Sen fattade jag inte behovet av ett tydligt offentligt plakat. Vill ni ha kärleksgnabb kan ni väl PMa priva

Tobbe: Det där var egentligen inget påhopp på dig utan det är som jag på fullaste allvar har uppfattat dalfolket och du faller inte utanför mallen på just den här punkten tycks det?

Men okej, du har absolut en poäng, jag ska sluta triggas av sånt du skri

Jag har läst igenom det som jag skrivit och jag får inte ihop det med ditt svar... Så jag vet inte om du läser något som jag inte ser att jag skrivit...

Jaja...jag försökte driva med dig med Jessie...men varje gång man försöker det så får du en knäpp och

Tobias: Tack för kramen 🙂

Du får ha det bra Tobias! Jag tycker du skriver bra och det här med
snuset häromdagen var inte menat mot dej. Jag visste inte att du höll på att sluta.

Men…men…Tobias…drar du nu? 🙁
Skidlägret då??
Snön ligger ju vit över dalarna… 🙂

Kan vi inte alla dra till La Familia eftersom det är så mycket trevligare där? Ska vi säga hej då allihop här, hänga i La Familia i någon månad för att sedan börja skriva i Singelforumet igen? Det har ju funkat förr...

Jag tycker att det går troll på fle

Jag trivs bra här och stannar kvar. Har visserligen inte varit så mycket i Famillia, men tycker inte famillia är trevligare än Singel.